Lada2103 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 når verkstedet må demontere halve bilen for å komme til dynamoen eller starteren så blir det vel spinnvilt dyrt Har alltid visst at mercedes er spinnvill dyrt på reservedeler (kanskje for at man egentlig ikke skal trenge reservedeler, men det gjaldt gamlere modeller) men at de er så dyre var jeg ikke klarover 5562513[/snapback] Bare tull! Har selv drevet med Mercedes stort sett siden jeg ble født. Det er absolutt ikke noen dyre slitedeler der nei. Tvert imot! Holdbare, og billige deler. Snakker da om E-modellen. Fra 91 og opp til nå. Og 16.000,- for å få byttet starter... Bullshit! Kan gå med på 1.600,- tenker jeg. Det er mye mer reelt. 5567629[/snapback] Uten at jeg har spesielt peiling på delepriser til Mercedes og verkstedpriser generelt, velger jeg å tro på kollegaen. Jeg har ingen skjellig grunn til at tro at han ljuger... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Ikke kom å si at Mercedes har samme kvalitet i dag som de en gang hadde. Og dyre deler, ta utsagnet mitt med den smule humor. Endret 7. februar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Bare tull! Har selv drevet med Mercedes stort sett siden jeg ble født. Det er absolutt ikke noen dyre slitedeler der nei. Tvert imot! Holdbare, og billige deler. Snakker da om E-modellen. Fra 91 og opp til nå. Og 16.000,- for å få byttet starter... Bullshit! Kan gå med på 1.600,- tenker jeg. Det er mye mer reelt. 5567629[/snapback] hehe...fra KIA-amatør til Mercedes-ekspert....pussig.... 5568466[/snapback] Det er Mercedes jeg kan noe om. Kan ikke noe spesielt om KIA. Men hør da; det kan jo faen ikke koste 16.000 kroner for en elektrisk startmotor!! De koster maks 2.000,- for Mercedes E, også vil en dynamo koste omtrent like mye. Var startmotoren som var gåen på KIA'en, men er ordnet nå. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er Mercedes jeg kan noe om. Kan ikke noe spesielt om KIA. Men hør da; det kan jo faen ikke koste 16.000 kroner for en elektrisk startmotor!! De koster maks 2.000,- for Mercedes E, også vil en dynamo koste omtrent like mye. Var startmotoren som var gåen på KIA'en, men er ordnet nå. 5572236[/snapback] Nå har jeg vel en snikende mistanke om at de 16 000,- gjaldt hele operasjonen da. T'Weed Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Det er Mercedes jeg kan noe om. Kan ikke noe spesielt om KIA. Men hør da; det kan jo faen ikke koste 16.000 kroner for en elektrisk startmotor!! De koster maks 2.000,- for Mercedes E, også vil en dynamo koste omtrent like mye. Var startmotoren som var gåen på KIA'en, men er ordnet nå. 5572236[/snapback] Nå har jeg vel en snikende mistanke om at de 16 000,- gjaldt hele operasjonen da. T'Weed 5572346[/snapback] Jojo.. Men da har han blirt lurt:P Det koster jo det samme for å skifte ventiler jo! Og da har man jo arbeidet med toppen også. Tviler egentlig på at det skal være så mye arbeid:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå