Bone Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Link fra VG.no Dere har sikkert sett saken for en liten tid tilbake, hvor det var arrangert fest på et likhus, og det var store overskrifter i aviser og andre medier.. Nå er altså saken blitt ferdigbehandlet, og "ingen har fått sparket"; det strengeste var visst en "skriflig advarsel".. Men.. over til det jeg egentlig vil frem til.. Er det bare jeg som ikke synes dette her er noe kritikkverdig? Hva så om de festet på et likhus? De dekket jo til med duk og greier!? De hadde det sikkert kjempekoselig! Jeg skjønner virkelig ikke hva dette er så mye å bråke for.. Fra VG: Stålbenken som til daglig brukes til obduksjon av døde mennesker, skal ha vært pyntet med et hvitt laken til duk under vorspielet. På «bordet» hadde festdeltagerne ølflasker og levende lys. Senere på kvelden gikk de på julebord. So f@*king what!?!? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ser selv ingen grunn til noen videre reaksjon utover en skriftlig advarsel. Vil tro at døde lik ikke var i umiddelbar nærhet av denne festen, da de som regel oppbevares kaldt, gjør de ikke? Om det er tilfellet så er ikke dette mer enn en fest på feil sted, etter min mening. Jeg synes ikke det er noen bra ting å gjøre det disse personene gjorde, men at noen skal miste jobben og levebrødet sitt på grunn av det, det mener jeg ikke. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 En kald plass til å oppbevare drikkevarer, et fint bord til å drikke fra og sikkert masse plass rundtom. Hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ville vært kult å kle seg ut som et lik som plutselig våkner til livs i dette rommet. Ville likt å se trynet på de folka. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skulle likt å se deg komme ut av et slikt kjølerom de oppbevarer lik i. Uansett, skjønner ikke problemet så lenge de ikke gjorde noe skade på lokalet. Er jo ingenting som ligger og slenger rundt der... Lenke til kommentar
underground Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Masse sjenerende bråk for beboerne :!: Selvsagt en merkelig plass å ha fest. Endret 3. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ville vært kult å kle seg ut som et lik som plutselig våkner til livs i dette rommet. Ville likt å se trynet på de folka. 5546514[/snapback] Med skjulte cams, fått kjøleren til og stoppe i det rommet du ligger i. Og ordne så du kommer deg ut, og begynne og banke osv, og når de tar ut deg for og sjekke Så skriker du "ÆÆÆÆ!". :!: Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sikkert noen som har hatt sex oppe på den benken en eller annen gang også. Med den plassmangelen som er på sjukehus nå for tiden med korridor/bøttekott pasienter, hvor skal man gjøre av seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå