Gå til innhold

Hvor i all verden laster jeg ned PC-suite til 6270


Kutler

Anbefalte innlegg

Hvor i all verden laster jeg ned PC-suite til 6270? Det fulgte riktignok med en CD, men på internett fant jeg ut at det visstnok er en nyere versjon ute. Problemet er at jeg ikke finner nedlastlingslenken (i hvert fall ikke den jeg leter etter).

 

Jeg kommer meg liksom hit: http://www.nokia.no/support/software/download.php

Men aner ikke hva jeg skal trykke videre... jeg skal ikke oppdatere noe jeg allerede har installert, og jeg er heller ikke interessert i å vite om de ulike sørvispakkene til Windows. Nokia kunne ikke legge ut en link som heter "Last ned", der du faktisk laster ned det du er ute etter?

 

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Jeg var der, men jeg kommer aldri til noen helt konkret last ned-link. Den siden du oppga, er siden før den jeg linket til i første post. Men det bare går rundt i sirkler, jeg har i hvert fall ikke funnet ut hvordan jeg laster det ned. Det er ikke så farlig nå lengre ...

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg var der, men jeg kommer aldri til noen helt konkret last ned-link. Den siden du oppga, er siden før den jeg linket til i første post. Men det bare går rundt i sirkler, jeg har i hvert fall ikke funnet ut hvordan jeg laster det ned. Det er ikke så farlig nå lengre ...

5549166[/snapback]

 

Forstår ikke hva som er problemet. Man blir enkelt og greit guidet henimot nedlastingen. Jeg fulgte prosedyrene og lastet ned så seint som i går, uten noen problemer. Har heller ikke tidligere hatt problemer med dette.

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva som er problemet. Man blir enkelt og greit guidet henimot nedlastingen. Jeg fulgte prosedyrene og lastet ned så seint som i går, uten noen problemer. Har heller ikke tidligere hatt problemer med dette.

5549471[/snapback]

Virkelig? De eneste linkene jeg finner, er:

* Oppdatere PC Suite

* Informasjon om de ulike sørvispakkene

* "Hvilke funksjoner din telefon støtter"

* PC Suite for N-Gage

 

Jeg finner altså ingen nedlastingslink til selve programmet ...

 

Skjermskudd av siden:

http://img.photobucket.com/albums/v240/Col...skjermskudd.png

Endret av Skoony
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...