Rockna Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg er sikker på at jeg har koblet ekstra strømkabel til Gpu'en. Tempen vpå Gpu er ca. 59 grader i idle og 65-70 under spill. Jeg har forsøkt med et annet skjermkort også, med samme ressultat.Blir litt usikker nå 5550297[/snapback] 65-70 under spill er vell ganske mye...mitt kort ligger på 35-40 grader under spill Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Cpu temp 47 ide / ca. 60 under spilling. Ja, det er kun under spilling dette skjer. Men, jeg kan spille Call of Duty2 uten problemer. Endret 4. februar 2006 av jes74 Lenke til kommentar
poxy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 65-70 grader på Gpu er ikke farlig,men ganske normalt på et umoddet kort. Syns kansje Cpu temen var litt høy,men samtidig så er jeg ikke kjent med Intel sine arbeidstemperaturer. Hvordan HK har du? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Asus P4C800-E Deluxe Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 60grader på intel p4er ikke noe å rope ut om Det er normal temp det. Kommer veldig an på kassen man har. Men 60grader er ikke høy temp. jes74. Må bare spørre. Du har lagt inn alt av drivere,siste. Type minnebrikker har du i pc? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Ja, har de siste driverne til skjermort, lydkort & chipset. Har 2GB med ram fra TwinMos type 3200. Endret 5. februar 2006 av jes74 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Twinmos er vel absolutt kjent som merket av minnebrikker som "krasjer" mest med chipset, selv har jeg erfart dette mest med eldre VIA chipset men kan gjelde enkelte Intel chipset også.. Største synderne med krasj er (som jeg har opplevd) minnebrikker og nettverkskort.. Første jeg anbefaler er å få oppdatert alle drivere og bios, om dette ikke hjelper så ville jeg prøvd andre minnebrikker og gjerne et PCI nettverkskort. Ps: det er ytterst tvilsomt at det er PSU som er synderen her og om det er så er det pga den er defekt, ikke for liten kraft... Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg kjører nettet igjennom Wlan usb-adapter, kan det ha noe å si?? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så langt jeg har fulgt med i denne posten, tviler jeg nå på at din PSU er probleme som man antydet først her. Du har to minnebrikker? ta ut den ene,og se om det hjelper. Kunne du gitt info om type HK? 2gb minne, står de i dual channel? Jeg tviler også på at ditt Wlan usb har noe med dette å gjøre. Tror mest det enten er skjermkorte ditt,eller minnebrikkene Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Minnebrikkene står i såkalt dualchannel mode. Som det fremgår av tidligere poster i denne tråden har jeg prøvd med et annet skjermkort ATI 9800Pro, hadde problemer der også. Da står det jo ikke så mye igjen, må nesten være minne eller HK som er synderen, og kanskje cpu Endret 5. februar 2006 av jes74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå