Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei. Dette er kanskje et litt dumt spm men jeg for prøve her inne. Jeg har spilt BF2 en stund nå å er meget imponert men jeg kjenner ingen som spiller det, derfor så blir det ofte at jeg spiller alene, selv om jeg er i squads så føler jeg ikke at jeg får til det me å samarbeide fordi, ja...føler alle så å si spiller "Lone Wolf" å det begynner å bli litt kjedeligt nå. Savner en gruppe å være medlem i på en måde... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hm, skjønner ikkje heilt kva du meiner? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hm, skjønner ikkje heilt kva du meiner? 5545593[/snapback] hehe, åja ble lit rask i svingene men det eg vil frem me e bar eå komme i kontakt me noen som deler min lidenskap det kan høres litt galt ut men mener bare å få noen faste teammates... Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du kan sikkert spele med noen her visst spør etter MSN adressa eller prøvar ein PM. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 hehe, åja ble lit rask i svingene mendet eg vil frem me e bar eå komme i kontakt me noen som deler min lidenskap det kan høres litt galt ut men mener bare å få noen faste teammates... 5545679[/snapback] Har samme "lengselen" selv. Ingen i bygda som spiller heller. Synd. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Berre å komme å spele med meg: http://www.game-monitor.com/search.php?player=Catch%7C&ga Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det samme føler jeg.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Berre å komme å spele med meg: http://www.game-monitor.com/search.php?player=Catch%7C&ga 5545871[/snapback] Glad i deg, Elendil.... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Elendil, heter u Catch| oXy3? Det jeg mener er fast, begynne som et team......der alle har sin plass, å har forståelsen hva sammarbeid egentli greier seg om! (det er en grunn til at rambo jobber alene) Jeg ser på meg selv som en litt god spiller, å vil prøve å få isammen en lag som er på samme "nivå" som meg. Jeg kaller meg for Arotished... Endret 3. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Lengter selv etter mer teamwork.. Du kan jo bare se etter Stealth[NOR] på www.bf2s.com og se hvor jeg spiller, så kan du / dere alltid spille teamwork med meg.. For å si det sånn: Jeg suger som lone wolf, men ligger alltid på top5 med bra teamwork.. Eneste problemet er at jeg fikk nytt, bra headsett med super mikrofon til jul.. Men mic'en vil ikke fungere i BF2.. Er et USB headsett.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Lengter selv etter mer teamwork.. Du kan jo bare se etter Stealth[NOR] på www.bf2s.com og se hvor jeg spiller, så kan du / dere alltid spille teamwork med meg.. For å si det sånn: Jeg suger som lone wolf, men ligger alltid på top5 med bra teamwork.. Eneste problemet er at jeg fikk nytt, bra headsett med super mikrofon til jul.. Men mic'en vil ikke fungere i BF2.. Er et USB headsett.. 5546254[/snapback] Vi kan sikkert få til eit vt room eller noe. (voice ip= dårlig). Eg og catch elendil spelar masse saman. Vi bur i samme bygda. Siden han er pro( sikkert den beste inf i Norge ). Hjelper han meg. Spill med han. Han har altid tid Elendil EDIT: Mitt nick er brd/h Endret 3. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ja.....men VT room? huff, har sett på d der å d ser invikla ud.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 å bli medlem i en klan er tingen da vettu:) jeg heter forrsten "KRAFortune" ingame vis du vil coope med noen Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) å bli medlem i en klan er tingen da vettu:) jeg heter forrsten "KRAFortune" ingame vis du vil coope med noen 5546469[/snapback] Klan er jo et alternativ men....men i første omgang så leter jeg bare etter noen å spille sammen me... Endret 3. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja.....men VT room? huff, har sett på d der å d ser invikla ud.. 5546455[/snapback] Det er veldig enkelt. Men vt er da ikkje nødvendig, da kan man bruke voip. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ja.....men VT room? huff, har sett på d der å d ser invikla ud.. 5546455[/snapback] Det er veldig enkelt. Men vt er da ikkje nødvendig, da kan man bruke voip. 5546685[/snapback] Vel, synes den Voice greiå i BF2 e litt dårligt, d me at u må trykke p den delayen.., huff, så e d jo greiere me noe såm funker ebdre fordi e jo d kommunikasjon e d viktigste.. Endret 3. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vt og ts er bedre enn innebygde voip, men da å gjelder det å ha det tilgjengelig. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Vt og ts er bedre enn innebygde voip, men da å gjelder det å ha det tilgjengelig. 5546716[/snapback] men da å gjelder det å ha det tilgjengelig? D e jo bare å ha et program kjørende ibakgrunnen me noe innstillinger Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Lengter selv etter mer teamwork.. Du kan jo bare se etter Stealth[NOR] på www.bf2s.com og se hvor jeg spiller, så kan du / dere alltid spille teamwork med meg.. For å si det sånn: Jeg suger som lone wolf, men ligger alltid på top5 med bra teamwork.. Eneste problemet er at jeg fikk nytt, bra headsett med super mikrofon til jul.. Men mic'en vil ikke fungere i BF2.. Er et USB headsett.. 5546254[/snapback] Vi kan sikkert få til eit vt room eller noe. (voice ip= dårlig). Eg og catch elendil spelar masse saman. Vi bur i samme bygda. Siden han er pro( sikkert den beste inf i Norge ). Hjelper han meg. Spill med han. Han har altid tid Elendil EDIT: Mitt nick er brd/h 5546438[/snapback] TeamSpeak funker jo fint også.. BF.no har jo egne ts servere vi kan bruke Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ja, så ka venter me på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå