- mOtz^ - Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) ............................................ Endret 9. februar 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ikke si at du får betalt for denne jobben? Lenke til kommentar
vishnu6 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Heisann! bruk div'er til å bygge opp siden din, det vil spare deg for endel arbeid med å lage <table>, <tr>, <td>... Du vil maks komme opp i 5-6 div'er for å lage forsiden din. Bruk en div for å lage den grønne margen din så lager du en div som du legger til høyre med bildet som bakgrunn. Deretter lager du div/span for å plassere tekst/lenker/logo'er. Å for brukernes skyld så håper jeg du toner ned det bildet litt. Det dreper jo all teksten på siden din. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, kan jo egentlig prøve å bygge opp siden på nytt med en annen koding. Nei, dette er bare for treningens skyld, er jo en jobb, men tok den gratis for å kunne forstå mere av kodingen osv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ikke si at du får betalt for denne jobben? 5545913[/snapback] Lurte jeg på og... Edit: da vet vi det. Endret 3. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du kan bare ikke ha siden sånn, teksten er uleselig. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg vet, men det tar vi deretter. Har bare ett spørsmål jeg, og det er: hvordan få det bildet som bakgrunn! pliz alt OT prat! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hadde du brukt divs så kunne du bare laget en content div og hatt background image i css... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Jepp, har ikke vært så mye borti komandoen "div" så kan prøve meg på den. Lenke til kommentar
vishnu6 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 for å få bildet som bakgrunn skriver du bare background-image: url('dittBilde') i CSS eller background="dittBildesAdresse" i HTML... En ting til.... www.w3schools.com er din venn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå