edge Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Leter etter en bot til CS 1.6. Mener da noe ala swat-bot elns. Noen som vet en god?(Er det lov å ha? ) Kan vel nevne at jeg har 1.6 gjennom steam. Endret 4. februar 2006 av Edge Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hmm, hvis du mener boter som du kan spille mot/med så er det fullt lovlig! Z-Bots Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for linken. Mulig jeg spør rart nå men hvordan "installerer" jeg den? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for linken. Mulig jeg spør rart nå men hvordan "installerer" jeg den? 5546834[/snapback] Det står på kommentarene under Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takk for linken. Mulig jeg spør rart nå men hvordan "installerer" jeg den? 5546834[/snapback] Det står på kommentarene under 5548186[/snapback] Det er 669 kommentarer, og jeg orker ikke lese alle. Har uansett fått inn den menyen i spillet når du trykker H(trur e) men når jeg trykker quick add bot kommer det bare unknown command i console Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Slik jeg husker det var det slik. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 Dette er sånn at du ikke får jevne lag Du vil jo ha alle mot deg. Så var det bare å skrive bot_add_ct... Ikke vanskeligre enn det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Det kommer fortsatt unknown command i console... Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Driver med noe greier jeg håper vil få saken til å fungere. Tar 2 minutter å overføre alt Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Husk Sv_restart 1 Noen ganger blir botene faktisk alt for gode før du tar sv_restart, iallefall som jeg har merket, men det trenger ikke å være det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Fant utav det nå Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 så kan du skrive i console: Bot_difficulty XXX (jeg bruker rundt 400) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå