Suncurtain Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har jeg lov til/ går det an å stappe hele dvd-samlinga mi inn på harddisken? Jeg har selvfølgelig kjøpt alle filmene lovlig Er det i såfall bare å rippe de eller noe slikt? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Har jeg lov til/ går det an å stappe hele dvd-samlinga mi inn på harddisken?Jeg har selvfølgelig kjøpt alle filmene lovlig Er det i såfall bare å rippe de eller noe slikt? 5545490[/snapback] Så lenge det er til eget bruk så er det lov. Men disponerer du disken til andre så gjør du noe ulovlig.¨ Nero 7 Premium kan brukes til og rippe filmer. formaet blir mpeg4 da. Endret 3. februar 2006 av adnan Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 riktig der. Samt er det forbudt å dele filmen med venner, slekt osv..... Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvor stor blir filmen på grei kvalitet? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hvor stor blir filmen på grei kvalitet? 5549492[/snapback] Pleier å være 8gb + - Edit: Det er da selvfølgelig god kvalitet og med alt som er på DVD'en. Hvis du bare skal ha filmen ikke noe fiks faks klarer man det på 800MB. Endret 4. februar 2006 av Ongabonga Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du greier lett å rippe dvd'en ned til 4gb. Og enda ha dvd kvaliteten. Program til det er da "dvd shrink". Tar også alt av sperrer. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 DvDshrink tar ikke alt av sperrer det gjør derimot DVDFab Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 har ikke møtt på en plate som den ikke tar! har brent dvd'er, ps2 spill, xbox spill så den tar det meste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå