Ladefar Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har kjøpt et Koss SB45 headsett, det er meget bra lyd i det og alt.. Og det stenger helt for ørene slik at man ikke hører annen støy... Problemet kommer når jeg spiller og bruker teamspeak sammtidig... Jeg hører jo ikke meg selv si noe, og det er til stor plage for resten av beboerne her i huset... Fordi volumet på stemmen min går opp, veldi mye opp faktisk... Er det noen måte å få lyd i høgtallerne på headsette, slik at jeg hører meg selv? Har prøvd å fikklet litt men finner ikke ut av det.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Å høre seg selv er noe av det mest irriterende som fins. Bare vend deg til å snakke lavere. Og teamspeak, da er det jo helt umulig å skjønne hva man sier uansett. Ventrilo. Lenke til kommentar
Ladefar Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Uff ventrilo... nei nei.... Teamspeak Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Uff ventrilo... nei nei.... Teamspeak 5545508[/snapback] Teamspeak høres jo ut som å snakke igjennom bobleplast under vann. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du må ikke mute mikken. Paradoksalt så funker mikken selv om den er muta, men du hører ikke noe selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå