ExtoL Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet hva jeg må gjøre, for få mer ytelse. noen som tror det er mulig å flashe det til en litt kraftigere skjermkort? Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet hva jeg må gjøre, for få mer ytelse. noen som tror det er mulig å flashe det til en litt kraftigere skjermkort? 5545367[/snapback] du kan enten kjøpe ett nytt eller klokke det med ntweak;) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Noen som vet hva jeg må gjøre, for få mer ytelse. noen som tror det er mulig å flashe det til en litt kraftigere skjermkort? 5545367[/snapback] I rivatuner.exe var en link her hvor du saver biosen på en disk og gjør noe greier i rivatuner og lager en flash som tar vekk masked units iallefall, men flasher vel ikke mhz. du kan ikke flashe det med gt bios eller noe sånt fordi du har ikke ddr3 går jeg utfra last ner nibitor. så står alt der pluss rivatuner har sånn moddflash også remove maske dunits Endret 5. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå