rend Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Den liker jeg. Hvor en østeuropeer i skinnjakke, med sangen kalinka i bakgrunnen, sier et par setningeer på østeuropeisk, og avslutter med å si "Gorby's!" på en tillitsvekkende måte. Er det noen som aner hva mannen ellers sier, og hvilket språk han sier det på? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Tipper han er fra Bosnia (Edit) Russisk? Endret 3. februar 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Begge Gorby's reklamene er FÆLE! Får virkelig frysninger av hun amerikanske.. Lenke til kommentar
rend Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Får virkelig frysninger av hun amerikanske.. 5545943[/snapback] Word! Får frysninger jeg også. Og det er ikke sånne gode :-) Men den østeuropeiske derimot er virkelig artig. Den forteller i grunn ingenting om produktet, men får meg i godt humør. Bravo. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er det noen som aner hva mannen ellers sier, og hvilket språk han sier det på? 5545353[/snapback] Russisk. Han gikk i parallelklassen min :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvis noen har link til reklamen kan jeg nok oversette. Lenke til kommentar
rend Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hvis noen har link til reklamen kan jeg nok oversette. 5548310[/snapback] Har leitet på nettet, men finner ingenting. Ta deg en tur på kino, her i Bergen i alle fall får du se denne reklamen før hver eneste film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå