Iris_L Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) .. Jeg må spørre dere om en tjeneste Som kanske noen av dere vet, trenger jeg en hjemmeside med litt av hvert på. Jeg er villig til å betale på flere måter. Om det skal være på cash måten så har jeg ikke mulighet til å betale i dyre dommer, da jeg bare er snart 15 år og bare jobber annenhver helg og tjener få lusne penger som jeg er nødt til å bruke på dyrene mine. Men om dere vil ha penger for jobben så betaler jeg altså om det ikke er for dyrt. Når jeg nevner andre betalingsmåter så mener jeg altså reklamering for deres sider eller bedrift eller annet om dere kommer på noe Altså her er det jeg ønsker: Fin side som det går an å redigere på nett (ikke med koder i tekstprogram) Brukerinnlogging der brukerene kan ha en egen profil og redigere på den, samt fotoalbum som brukerene kan legge bilder i. Slik som de har på denne siden: www.dyresiden.no Siden jeg har nå heter Dyrepraten og det vil jeg at den skal fortsette med. Jeg vet at det er mange dyresider ute å går på nett, og for å få min litt spessiell ønsker jeg dette: Et nettspill. Altså at de som registrerer seg kan kjøpe dyr, de må mate dem og tjene penger for å kjøpe nytt utstyr og flere dyr. Noe likt dette: www.horseland.com trenger ikke å være så stort og avansert som Horseland, det var bare et eksempel på hva jeg vil ha. Om dere ikke kan lage spillet så går det fint, det er nettsiden som må opp nå foreløpig Om noen vil hjelpe så kjøper jeg et stort webhotell med domene Håper virkelig at noen kan være til hjelp her, for jeg er ikke så flink med koding selv. Bare si hva dere vil ha for jobben. Jeg vet at jeg spør om mye, men jeg håper at vi kan finne ut av noe som begge parter blir fornøyd med Endret 3. februar 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Denne stenges av flere grunner, dårlig emnetittel, annonse pg reklamering er blant annet noen av grunnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg