Joachim_F Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva har Nirvana, Stereophonics, Rolling Stones og Blur til felles? Alle får sanger i det nye Singstar-spillet, Singstar Rocks. Les mer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ser ikke ut som det passer meg så veeelig bra men får det ikke til å passe alle eller.. Men noen bra sanger er det jo med! Stereophonics: Dakota The Bravery: An Honest Mistake Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 hvorfor pokker er det ingen System of a down, Metallica, Iron maiden, pantera, Nine inch nails, Led zepplin, Pink Floyd eller AC/DC der?? dette er band som fyller Mp3-spilleren min, og jeg hører på det rundt 2 timer hver dag. har tenkt på hvor kult det hadde vært med et Singstar med disse, men neida hvem har ikke lyst til å prøve seg på Aces high av Iron Maiden, eller se om de klarer Cemetary Gates av Pantera? dette var en stor skuffelse for meg.... *skamme seg over Singstar* Lenke til kommentar
Octomannen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva med Karaoke Stage? Jeg hadde det på xbox, overlegent spør du meg. Det finnes hvis på ps2 også, og er den serien som selger absolutt mest i usa. Der kan du også bruke dansematter. Noen andre som har prøvd det? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 bra tiltak dette. Har alltid manglet en rocke versjon. Nå må jeg kanskje få meg det jeg også. Men låtvalget var.....rart Ikke missforstå meg. Mye bedre en norske hits og pop Jeg kan godt tenke med å prøve meg på Sombody told me og Come as you are. Men HVOR FAEN ER GUNS N ROSES!!!! Gi meg enten welcome to the jungle, Sweet child of mine, Don't cry, Patience, Yesterdays eller enda bedre estranged. Så kjære sony. Vær så snill og legg til en eller alle av mine forslag over. Ville satt veldig stor pris på det. takk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det jeg har merket meg med Sing Star 80's er at utvlaget av låter er veldig begrenset. Det var relativt få låter. Uansett. Var med noen kompiser på nyttåraften og spillte det, og jeg gikk jo lei etter to timer med spillet. Var moro en liten stund da. Men alt for labert utvalg av låter. Nei, jeg mener at de burde ha minst 50 låter i hver Sing Star pakke om det skal ha en holdbarhet man kan si seg fornøyd med! Endret 3. februar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Men HVOR FAEN ER GUNS N ROSES!! 5548050[/snapback] Jeg må si meg enig med deg her, skulle gjerne sett litt av dem sammen med eksempelvis Metallica, Maiden og sist men ikke minst; Creedence Clearwater Revival. Endret 3. februar 2006 av EmmJay Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Nei, jeg mener at de burde ha minst 50 låter i hver Sing Star pakke om det skal ha en holdbarhet man kan si seg fornøyd med! delvis enig med deg! Ja til flere låter! Men de må være kjent.. ellers får det fort et dårligere stempel Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 stilig, men som nevnt tidligere; låtutvalget var litt labert. nå mangler jo bare Cøntri singstar ^^ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har venta på den her, og når den kommer har den ingen sanger som jeg liker. Enig med han lenger opp som vil ha Pantera, maiden og metallica.. Kanskje Singstar Metal kommer? Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har tenkt tanken jeg også. Singstar Metal. Har en personlig liste over sanger som gjerne skulle vært der. Motley Crue - Too young to fall in love Iron Maiden - Number of the beast Metallica - Enter Sandman Guns n roses - Welcome to the jungle Poison - Fallen Angel ACDC - Thunderstruck Helloween - I want out Journey - Seperate ways Manowar - Hand of doom Thin Lizzy - Cold sweat Sweet - Ballroom blitz Wig Wam - In my dreams Sikkert mange andre bra som jeg har glemt. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Har tenkt tanken jeg også. Singstar Metal. Har en personlig liste over sanger som gjerne skulle vært der. Wig Wam - In my dreams Sikkert mange andre bra som jeg har glemt. Noen som har noen andre forslag? 5549410[/snapback] Wig Wam... Metal? Er litt nysgjerrig på de andre 14 sangene, jeg. Endret 4. februar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva med Karaoke Stage?Jeg hadde det på xbox, overlegent spør du meg. Det finnes hvis på ps2 også, og er den serien som selger absolutt mest i usa. Kanskje ikke så rart, ettersom det er det eneste karaokespillet i USA. Singstar er bare lansert i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg