Junior19 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eg stod på apoteket i Dublin her om dagen, og skulle kjøpe hostesaft. Pent plassert på disken ved siden av kassen står som vanlig rekke på rekke med prevensjonsmiddel, blandt anna kondomar. Det var spesielt eit merke som skilte seg ut. "Trojan. For her pleasure". Trojan? Trojansk hest? Snike ting utan samtykke? Er ikkje det eit VELDIG dårlig navn for ein kondom? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sånn med en gang hørtes det idiotisk ut, men Trojan kan kanskje bety flere ting...ring produsenten Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Trojan er kanskje verdens største kondomprodusent.. Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 hehe hvem visste ikke sånt?? :!: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Da jeg var i New York kom vi over en kondom som het: Magnum XXL Hørtes så hetig ut at kammeraten min kjøpte en pakke! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 trojan horse: hesten som kommer inn i borgen å åpner seg opp å sender ut mange små krigere.... hahaha...sykt bra navn... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 rawr.. sånne må vi ha^^ hva er poenget hvis den sender ut "krigerne"... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det var spesielt eit merke som skilte seg ut. "Trojan. For her pleasure".Trojan? Trojansk hest? Snike ting utan samtykke? Er ikkje det eit VELDIG dårlig navn for ein kondom? 5545131[/snapback] Bare jeg som da reagerer på slagordet? Jeg mener, hvis det er uten samtykke så vil jo det bety voldtekt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trojan sitt slagord er 'Trojan. For her pleasure' ikke snike ting uten samtykke osv. Trojan har lite med voldtekt og den slags. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Og vis du først voldtar hvorfor bruke kondom? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Og vis du først voldtar hvorfor bruke kondom? 5567478[/snapback] Øhmmm ... skal vi se. Har det sammenheng med at det blir litt verre i forhold til bevis tro? Kan det f.eks ha noe med at man da sikrer seg veldig mot genetiske bevis? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ja kanskje du har rett bøyer meg i støvet for din evne til å tenke klart. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ja kanskje du har rett bøyer meg i støvet for din evne til å tenke klart. 5567617[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hmm... Hvis man sier: "Work like a Trojan" så betyr det "Arbeide som en slave" Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ergo: Slave! For hennes nytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå