sniggabo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Heis Jeg har da fått et aldri så lite problem: det virker som om windows har sletta alt innhold i mappen c:\my documents and settings\brukerX etter at ms outlook plutselig ikke ville strarte=feilmelding=end now=debug with visual studio osv. restarta-kjørte chkdsk /f fikk opp masse feil og skit den begynte å slette masse ting i ørten sekunder, fikk panikk, avbrøt med restart (svenskeknappen), starta opp på nytt og fikk bare feilmelding på feilmelding i det uendelige. prøvde å sette den tilbake med recovery funksjonen til windows, ny feilmelding. Logget meg tilslutt på med et annet brukernavn (ja med admin rettigheter) alt startet normalt og alt ser ut til å funke borstett fra ms outlook. Er det mulig å gjøre noe med dette, da jeg selvfølgelig hadde masse mails og filer i brukerX mappen som jo er den jeg alltid bruker, og i såfall hvorfor og hvordan. på forhånd vil jeg benytte anledningen til å unnskylde mitt lange innlegg og takke for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei og velkommen til forumet. Først kan du sjekke med en bootdisk (www.bootdisk.com) om "C:\documents and settings\bruker" eksisterer. Dersom den ikke gjør det kan du prøve å bruke et recoveryprogram til å gjennoprette "documents and settings" (husk å installere recoveryprogrammet på en annen partisjon enn C:, helst bruke et bootbart program. Lenke til kommentar
sniggabo Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Heis Det viser seg nå at jeg får tilgang til mappen via en annen bruker med admin på maskinen, men kun via feks. nero noe som igjen har ført til at jeg iallefall har fått brent backup av alt over på dvd. Hvis jeg prøver å komme inn i mappen via mycomputer el. får jeg opp "acsess denied" + at det står at den inneholder 0 bytes. Det som også er rart syns jeg er at jeg ikke får opp noen feilmeldinger når jeg logger meg på med det andre brukernavnet. Altså alt funker bortZ fra ms outlook, med alle andre brukere enn meg selv = noe har blitt herpa men bare på min bruker. Noen som har vært borti lignende møll? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Prøv fra sikkermodus. Søk etter virus og spyware på pcen. Eventuellt legg inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå