Åsmund Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å forlenge noen knapper på tastaturet. fks lodde på brytere på winamp tastene og ha en lang ledning til de. Snakker om kansje 3-5 meter. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 fult mulig skulle eg trodd. Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Funker fett det, bare å være forsiktig når du lodder så du ikke svir av hele den plastikk plata som fungerer som bryteren i tastene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Men hvis det ikke fungerer så kan det være fordi den kablelen plukker opp for mye støy. Det er en viss sannsynlighet for at det skjer. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 her har jeg tatt vekk en knapp. http://aasmund.mscon.net/ting/tastaturknapp.jpg Må jeg lodde en kabel på hver av de som krysser? En på den veldig synlige og en på den ikke fult så synlige? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Se under på den du har tatt av da, der finner du nok ut hvor du skal lodde fast kablene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå