Zonnibel Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hey. Jeg har funnet noen over 30 år gamle lydbånd (tatt opp med båndopptager/magnetofon), og skulle gjerne fått konvertert disse over til et digitalt medium Er dette mulig? Noen som vet? Kanskje det er et sted å henvende seg for å få gjort sånne ting? Det hadde unektelig vært stas å få denne 4-åringen som synger over på noe annet enn disse gamle lydbåndene - særlig fordi den 4-åringen er meg Hadde vært knall om noen har peiling! Takk Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har du båndopptager, slik at du får spilt av båndene dine, og har denne isåfall linjeutgang? Da skulle det jo bare være å finne tak i rette kablene, og spille det inn på en PC med ok lydkort, for så å brenne deg CDer... Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for svaret! Ja en båndopptager står hos foreldrene mine, så da er det bare å få den hit (hvis den har linjeutgang ja..). Er helt grønn på dette, så hva som menes med "rette kabler" vites ikke.. Men først må jeg kanskje få båndopptageren i hus - så finner jeg kanskje ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå