dirr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Savner lenker til utvikler, utgiver og offisiell hjemmeside i produktinformasjonen for spill, kunne også vært det i artiklene/anmeldelsene. Greit, det er ikke sååå stort problem å google selv, men det hadde vært kjekt Ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd med gamer.no, er omtrent den eneste kilden til spill jeg bruker nå! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eg viser til tidlegare uttalelse frå TST: Vi skal naturligvis få tilbake en link til det offisielle nettstedet om ikke alt for lenge, akkurat slik det var før. Men linken blir ikke bakt inn i spilltittelen, heller som en tydelig link som forteller folk at man blir sendt til et eksternt nettsted. Vi ønsker også å gjøre utvikler og utgiver klikkbare, slik at man kan oppsøke de respektive nettsidene for firmaene. 4981356[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480909&st=0&p= Så dette vil kome ein eller annan gong. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Vi jobber med en løsning på dette :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå