stoff3r Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 du kan nok trygt kjøpe dette anlegget. var på et digert lan på levanger. xenox eller noe. der var det en 14-åring som satt og dundra med den bak meg. irriterende som fy. men fy for en fyldig bass. slikt skal man lete lenge etter i den prisklassen! kjøp den i butikk du, så er det lettere å få byttet den hvis den har noen feil. og den skal vel stå en meter fra tv'en ja. det har jeg merka med logitech's forrige dunder, z-680 som jeg og 2 kompiser har. det skal ikke lenge til før man ser det på tv-bildet. Lenke til kommentar
00DodgeThisFace00 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ja kjøp i butikken 1000 spenn mer digg ! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Et spørsmål til : Regner med å koble anlegget optisk til komponentkabelen på 360, men tv´en har også optisk utgang så kan man koble til to optiske enheter til kontrollsenteret, eller til anlegget generelt? For slik tar jeg lyden direkte fra 360`en og direkte fra flatkskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå