Gå til innhold

Vurrderer Logitech® Z-5500 Digital men...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Fant en test som var meget bra. Forsto det slik at sub`en gir strøm til hvert element gjennom lydkabelen og det er jo greit. Tenker jeg handler. MEn hvordan koble til Xbox360? Må jeg ha en til tv og en til Xboxen? Xboxen er koblet til tv med komponent.

Lenke til kommentar

Gjelder det akkurat denne sub`eren altså? Ok. Har ikke lest om det. Jeg har jo kjølekskap, men vet ikke hvilke kurs det går på. Men saken er vel den at sub`en event. er dårlig skjermet og det høres ut som en litt merkelig "feil" fra Logitech.

På den annen side finner jeg vel ut av det.

Lenke til kommentar
jeg har ikke gjort det. men husk at det skal stå 60 cm fra pc. tv osv. pågrund av kraftig magnet. hvet ikke om det gjelder kjøleskap også.

det spiler kjempe bra.

5554790[/snapback]

Grunnen til at det skal stå såpass langt unna TV'r er at det magneter lager forstyrrelser og forvrenger fargene på en CRT monitor... Grunnen til at den skal stå såpass langt unna PC'n er at hardisken er plater med magnetisk informasjon og må ikke bestråles med kraftige magnetfelt, da vil all informasjon bli ødelagt og disken blir mest sannsynligvis ubrukelig etterpå..

At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor..

Lenke til kommentar
At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor..

Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? :nei:

Lenke til kommentar

Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? :nei:

5558415[/snapback]

Nå er ikke jeg elektriker, men de kan høres ut som dårlig isolasjon i anlegget, eller et sted i anlegget. Jeg sier ikke at det er det, men det er en mulighet. Det høres ikke ut som om det er feil med Logitech siden det da hadde vært rapportert mange flere insidents.

Lenke til kommentar

5558415[/snapback]

Ei taklampe skal ikke forårsake noe sånt, og hvis den gjør det så er det noe som ihvertfall ikke er riktig en plass.. veit ikke hvor, men noe må være feil da :p

Lenke til kommentar

5558415[/snapback]

Ei taklampe skal ikke forårsake noe sånt, og hvis den gjør det så er det noe som ihvertfall ikke er riktig en plass.. veit ikke hvor, men noe må være feil da :p

5558772[/snapback]

Det er derfor jeg tviler på logitech anlegget mitt da ;P

det er det eneste som reagerer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...