Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg lurer først og fremst om dette er et bra anlegg til 3500,-? Og hvor er forsterkeren? Hvordan kobles dette til tv og Xbox 360, sistnevnte brukes som dvd-spiller. Det er hjemmekino som er planen. Link til produktside Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er aktive høyttalere, altså innebygget forsterker. Til prisen er det nok noe av det bedre. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Takk. Fant en test som var meget bra. Forsto det slik at sub`en gir strøm til hvert element gjennom lydkabelen og det er jo greit. Tenker jeg handler. MEn hvordan koble til Xbox360? Må jeg ha en til tv og en til Xboxen? Xboxen er koblet til tv med komponent. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det følger vel med kabler til det..tror jeg.. Men merk; Det er mange som har problemer med skjerming i forsterkeren av noe slag.. mao, det knepper i annlegget om du har et kjøleskap på samme kurs f.eks.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Gjelder det akkurat denne sub`eren altså? Ok. Har ikke lest om det. Jeg har jo kjølekskap, men vet ikke hvilke kurs det går på. Men saken er vel den at sub`en event. er dårlig skjermet og det høres ut som en litt merkelig "feil" fra Logitech. På den annen side finner jeg vel ut av det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Les om andres problemer Her! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Så dette er egentlig ikke noe særlig? Jeg kan ha flaks å ikke oppleve interferens....... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Send mail til de du skal kjøpe av og si at du har hørt dette.. Og spør om det bare er sånn.. eller om det er feilvare før du bestiller! jeg sendte mail etter jeg fikk mitt.. aldri fått svar Lenke til kommentar
00DodgeThisFace00 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 har nettopp kjøpt anlegge !! det er bare å kjøpe det ikkenoe å tenke på !! dritbra !! WOW liksom !! thx og alt !! og når suben drar på hhe det rister mildt sakt i huset! sitter her nå med pipende lyd i øra !! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 har du merket noe til problemer med forsterker da "00DodgeThisFace00" ? Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg har ikke gjort det. men husk at det skal stå 60 cm fra pc. tv osv. pågrund av kraftig magnet. hvet ikke om det gjelder kjøleskap også. det spiler kjempe bra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 det er vel ikke pga magneten at det knepper i anlegget da kjøleskapet starter og gå eller da.. Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 regner med det. fulgte med advarsels lapp om det Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg har ikke gjort det. men husk at det skal stå 60 cm fra pc. tv osv. pågrund av kraftig magnet. hvet ikke om det gjelder kjøleskap også.det spiler kjempe bra. 5554790[/snapback] Grunnen til at det skal stå såpass langt unna TV'r er at det magneter lager forstyrrelser og forvrenger fargene på en CRT monitor... Grunnen til at den skal stå såpass langt unna PC'n er at hardisken er plater med magnetisk informasjon og må ikke bestråles med kraftige magnetfelt, da vil all informasjon bli ødelagt og disken blir mest sannsynligvis ubrukelig etterpå.. At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor.. Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor.. Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? 5558415[/snapback] Nå er ikke jeg elektriker, men de kan høres ut som dårlig isolasjon i anlegget, eller et sted i anlegget. Jeg sier ikke at det er det, men det er en mulighet. Det høres ikke ut som om det er feil med Logitech siden det da hadde vært rapportert mange flere insidents. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 det er ingen andre elektroniske ting i huset her som reagerer.. bortsett fra logitech anlegget... Mange flere har samme problemet..Spørs om man må skru opp volumet for å overdøve det..eller dra ut kontakten.. (tror jeg skal mekke en bryter fra senga/skrivepulten til strømmen på anlegget...) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor.. Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? 5558415[/snapback] Ei taklampe skal ikke forårsake noe sånt, og hvis den gjør det så er det noe som ihvertfall ikke er riktig en plass.. veit ikke hvor, men noe må være feil da Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 noen som hvet om deksle forand subben er til å skru av? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 At det "knepper" i lyden pga et kjøleskap på samme kurs kommer av at når kjøleskapet slår seg på så trekker den ganske mye strøm og da blir det en spenningsdipp og dette slår inn på forsterkern iform av den lyden, tror ikke helt det er skadelig så lenge spenningsforskjellen ikke blir for stor.. Så du mener taklampa i taket på matboden våres i kjelleren her trekker mye strøm altså ? 5558415[/snapback] Ei taklampe skal ikke forårsake noe sånt, og hvis den gjør det så er det noe som ihvertfall ikke er riktig en plass.. veit ikke hvor, men noe må være feil da 5558772[/snapback] Det er derfor jeg tviler på logitech anlegget mitt da ;P det er det eneste som reagerer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå