Specs Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg trenger en liten skriver for helt enkle oppgaver, stort sett svart/hvitt dokumenter. Skal gi gode utskrifter på svart/hvitt, farge er ikke nødvendig (og behøver ikke være fotoprinter). Størrelse er viktig, og at den har utseende med seg (kan ikke gjemmes bort, står litt til ustilling på en ryddig arbeidspult med kun tastatur/mus og skjerm). Noen forslag? Finnes endel "mobile skrivere", som kanskje kunne dekke behovet, men jeg kjenner ikke til kvaliteten på utskriftene. Alle har og farge, kan gjerne spare inn noen kroner ved å ha kun ha S/H ... Lenke til kommentar
varheim Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg trenger en liten skriver for helt enkle oppgaver, stort sett svart/hvitt dokumenter. Skal gi gode utskrifter på svart/hvitt, farge er ikke nødvendig (og behøver ikke være fotoprinter). Størrelse er viktig, og at den har utseende med seg (kan ikke gjemmes bort, står litt til ustilling på en ryddig arbeidspult med kun tastatur/mus og skjerm). Noen forslag? Finnes endel "mobile skrivere", som kanskje kunne dekke behovet, men jeg kjenner ikke til kvaliteten på utskriftene. Alle har og farge, kan gjerne spare inn noen kroner ved å ha kun ha S/H ... 5544778[/snapback] Kjøpte HP LaserJet 1020 for noen dager siden, virker til å være et helt ok kjøp. Pen er den vel ikke, men grei. Lager lyd når den skriver ut, men ikke mye og er stille ellers. Prisen er ok. Driftkostnadene skal også være bra. Endret 4. februar 2006 av varheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå