Gå til innhold

Hopp i solnedgang

bjornkn

Anbefalte innlegg

Slenger meg på solnedgangsbølgen med et bilde tatt med blitz kl 2230.

Det eneste som er gjort med det er å justere levels litt.

Jeg liker det godt pga dets surrealistiske karakter, bl.a. med det store triangelet i bakgrunnen.

K&K?

post-40718-1138962774_thumb.jpg

Endret av bjornkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte det. Det var det foerste bildet jeg har sett paa lang tid som gav meg en "omf"-foelelse med en gang, og det er alltid positivt :)

Det eneste er at de "ekstra" stolene burde vaert annerledes plassert. Litt mindre oppaa de ekte, for aa si det saann. Men dette er ting man vanskelig kan gjoere svaert mye med.

Kort sagt: Jeg likte det :)

Lenke til kommentar

Interressant å se tilbakemeldingene :)

Hyggelig at noen likte det ihvertfall ;)

Det virker som om mange tror det er manipulert, men det er det altså ikke i det hele tatt. Som sagt er det eneste som er gjort å endre levels bittelitt for å lyse det opp en anelse. Det er ikke en gang croppet..

Lenke til kommentar

Det er et gjennomtenkt og kreativ bilde som gjør at jeg blir sittende å studere det i beytdlig mer enn i 1 sek (slik jeg vanligvis gjør med uinteressante bilder), og da er jo målet til fotografen oppnådd spør du meg :) For uinteressant var det ikke. Ble veldig nyskjerrig på det triangelet der, i tillegg til flere andre detaljer. Tennissokkene trenger vask.

:)

Lenke til kommentar

Sånn mener du, rivers?

Stolene må forøvrig være med synes jeg, men dere må gjerne luke litt i bakgrunnen uten at jeg synes det gjør noe særlig for helheten. Stolpen burde også være med IMO.

Ellers er jeg helt enig i at hvite sokker ikke er tingen for en 13-åring i det hypre hjørnet, og som ikke liker å gå barbeint... ;)

Det siste bildet er tatt på 1/15s uten blitz, ISO 160 og litt triksing med layers etc i PS.

post-40718-1139013356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det virker som du dere har hatt en kvld på campingplass hvor dere har kjedet dere skikkelig!

5551754[/snapback]

Det stemmer nok at det var en campingplass, og at en av oss kjedet seg veldig...

Etter en lang dag på baksetet blir sønnen min noen ganger ufordragelig hyper, mens jeg bare er sliten og vil slappe av...

Det funket bra at han spratt rundt en stund mens jeg måtte sitte godt for å holde kameraet veldig stille fordi det var seint på kveld og ganske mørkt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...