abene Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sårbarhet i Windows OneCare-tjenesten Microsoft slapp en betaversjon av OneCare-sikkerhetsløsning i november i fjor. Nå mener enkelte sikkerhetseksperter at brannmuren i løsningen har en alvorlig sårbarhet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det var det jeg tenkte. Brukere bør bruke andre brannmurer. For meg er OneCare(eller Don'tCare som jeg kaller det) uaktuellt inntil den dagen M$ klarer å bevise at det er sikkert. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Men hvordan er dette løst i andre brannmurer? Kan ikke Microsoft gjøre akkurat det samme som alle andre? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Altså de fant et sikkerhetshull i OneCare som ennå er på beta-stadiet? Herregud, snakk om å rope ulv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Altså de fant et sikkerhetshull i OneCare som ennå er på beta-stadiet? Herregud, snakk om å rope ulv. 5546404[/snapback] Har noen ropt ulv? Har de ikke bare sagt det som er tifelle, at det finnes et hull i denne beta-versjonen. AtW Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Altså de fant et sikkerhetshull i OneCare som ennå er på beta-stadiet? Herregud, snakk om å rope ulv. 5546404[/snapback] Har noen ropt ulv? Har de ikke bare sagt det som er tifelle, at det finnes et hull i denne beta-versjonen. AtW 5552220[/snapback] Kommentarer som «Det var det jeg tenkte. Brukere bør bruke andre brannmurer.» kan oppfattes som, om ikkje å rope ulv, så i alle fall som ubegrunna slakting av eit produkt bare pga. eit mogleg sikkerhetsproblem i ein beta. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er det så overraskende med slike kommentarer fra folk som bruker "M$" om Microsoft? Neppe. La de holde på som de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå