Anders Eek Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har problemer med capture-funksjonen i Pinnacle Studio. Vil ikke legge inn fra Dv-kamera. Videokameraet fungerer på andre maskiner. Noen som vet hva som er feil? Har også problemer med å legge inn avi-filer direkte når jeg er i edit-modus. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bruker du firewire eller USB? Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bruker du firewire eller USB? 5546540[/snapback] Dette ligner de problemer jeg også sliter med. Kobler jeg til firewire er all overføring umulig og jeg får beskjed om at prg. ikke finner cam. Kobler jeg opp på USB funker alt normalt hvis jeg benytter det prg. som fulgte med cam. Kobler jeg her opp på firewire får jeg samme feilmelding om at cam ikke finnes. Har forsøkt det jeg kan tenke meg, men finner ikke ut av dette. Tidligere har alt funket utmerket på både usb og firewire. Problemet er at Studio9 ikke støtter USB, så jeg må laste opp videoen via et annet prg. noe som er litt tungvint. Tar gjerne i mot tips om innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå