Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sitter på skolen og sendte nettopp en link til en kamerat ved siden av meg på msn. Når han trykker på linken til en tråd her på forumet så blir han logget inn med min bruker! Dette har skjedd et par ganger, oppdaget det når han har skrevet et innlegg og så ser han at det er min bruker som skrev det. Dette skjer ikke hver gang, men har skjedd noen ganger nå. Har nok kanskje noe å gjøre med proxy'n, men tenkte det kunne være greit at dere fikk vite det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skjer på skolen her og. Men, heldigvis er det bare jeg som bruker forumet der. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er vel ikkje tynnklienter dere har? Med felles brukarnavn/passord? Isåfall ville eg aldri ha brukt noko som har innlogging då alle han sjå/har tilgang til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Alle har eget brukernavn og passord. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Slik er det her og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg