jobra Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei, har nylig kjøpt meg ny pc med med Asus hovedkort (Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI, Socket-939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16) og fikk raskt store problemer, som jeg antar kan tilskrives for gammel BIOS-verson. Problemet er bare at jeg ikke har internetttilkobling der hvor pc'n står så jeg tenkte å laste ned en oppgradering, legge den på en cd, og installere derifra. Men må innrømme at alle valgene av verson og fremgangsmåte gjør meg ganske forvirret. Kan noe fortelle meg hvilken verson jeg trenger, hvor jeg finner den, og ikke minst hvordan jeg går fram for å få installert den? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du finner vel en enkel og grei .exe fil på asus sine hjemmesider som du åpner i windows og alt går av seg selv. Se etter biosoppdateringer på asus sine sider og du vil mest sannsynlig finne en som kan kjøres direkte fra windows Lenke til kommentar
jobra Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Du finner vel en enkel og grei .exe fil på asus sine hjemmesider som du åpner i windows og alt går av seg selv.Se etter biosoppdateringer på asus sine sider og du vil mest sannsynlig finne en som kan kjøres direkte fra windows 5544609[/snapback] Joda, men det er så lett å ta feil verson, noe som slettes ikke er serlig bra (har ikke så mye kunnskap om resetting av BIOS) så jeg hadde vel håpet på litt mere spesifikke direksjoner, linker o.s.v Lenke til kommentar
jobra Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Fant denne: A8N-SLI Premium Beta BIOS 1011.001Latest beta BIOS. men hvorfor beta? har det noen betydning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå