Mozy Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har hadde litt problemer med DirectX 8.1 men det virker som om det er i orden nå, men før jeg fikk DX 8.1 til å funke prøvde jeg å spille GTA3, men da ville ikke spillet starte i det hele tatt, ingenting skjedde. Men nå starter ihvertfall introen og alt virker tilsynelatende greit helt til introen er ferdig og det kommer et stillbilde av noen skumle mafiafolk :smile: Her kommer jeg ikke videre. Bildet har en bred gul strek over seg akkurat som om den skulle begynne å loade ett eller annet men det eneste jeg kan gjøre er å trykke Esc for å gå ut i windows. Hva kan det være? Jeg har ikke prøvd å reinstallere spillet ennå bare så det er sagt. Takker for alle forslag... Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Glem det...jeg fant ut av det sjøl Lenke til kommentar
Klorin1 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hva var feilen da? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har det samme problemet, hva var feil? Del med oss andre som har det samme problemet. Jeg har en P3 500Mhz, 384Mb ram, 100GB HD og Gainward GF4 TI 4200 Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har også samme problem. All skrift på spillet blir bare en gul strek... "New game" og "options" osv. blir bare gule streker... Skriv hvordan du fiksa det... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Dere må installere en fix. Det er et problem i XP. Søk etter Q306676 på Google så finner dere den. Er det til norsk XP så se litt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå