yen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg står klar til å kjøpe nytt datautstyr - denne gangen blir det bærbar,jeg har blinket meg ut Acer Aspire 1641.Nå vil vi få tilbud om bredbånd om to-tre måneder,kan jeg i mellomtiden bruke den opp mot min nåværende ISDN-linje via modem - og kan jeg eventuelt benytte det eksterne modemet som jeg brukte sist jeg hadde bærbar ,for to-tre år siden ,eller har utviklingen gått videre slik at jeg må kjøpe et nytt i mellomtiden.Jeg har ikke så lyst til å kjøpe et modem som kanskje bare skal brukes to-tre måneder heller,men nå må jeg bare ha ny maskin,og er villig til å ta den ekstra kostnaden.Noen synspunkter på dette -please... Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bare kjøre på, ISDN er det samme i dag som tidligere. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Aspire 1641 har innebygget modem for analog telefonlinje. Skal du bruke ISDN må du ha en ISDN adapter med USB tilkobling. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 "og kan jeg eventuelt benytte det eksterne modemet som jeg brukte sist" Skrev han visst,ojsann. Og skal man først kjøpe seg nytt adapter MÅ man ikke kjøpe USB, PCMCIA finnes og. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 "og kan jeg eventuelt benytte det eksterne modemet som jeg brukte sist" Skrev han visst,ojsann. Og skal man først kjøpe seg nytt adapter MÅ man ikke kjøpe USB, PCMCIA finnes og. 5549624[/snapback] For alt du vet kan jo det eksterne modemet ha seriellport. Ja, PCMCIA kan også brukes. Har bedre erfaring med USB-løsninger, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå