Jdronnen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ok! Er det "veeeldig" stor forskjell mellom disse 2 kortene ? PCI-express: 1: Gigabyte GeForce 6800GS 256MB PCI-E Gode gamle AGP 2: Asus GeForce 6600GT 128MB GDDR3 Er det vits å oppgradere ? Eller hva sier folket ? Ja jeg vet at det ene er PCI-express og det andre er AGP Og at jeg må ha ett HK som støtter PCI-e, og det har jeg Med det samme jeg er her: Er dette ett bra HK ?? MSI K8N NEO3-F, nForce4-4x,Socket-754 ATX Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Enkelt og greit, stor forskjell. Minst 50% ytelseforskjell, kommer ann på spillet, men gjerne rundt 50-100% forskjell. De mest krevende spillene blir den størrste forskjellen. Det er opp til deg om det er verdt det! Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ok! Takk for svar Hva med hovedkortet da ? Er det greit ? Lenke til kommentar
substeve Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 ok! Takk for svar Hva med hovedkortet da ? Er det greit ? 5544619[/snapback] Nei, det kortet er socket 754 som er på vei ut. Kjøp deg socket 939 nforce4 ultra - det er mange gode hovedkort her. Epox 9npa+ ultra er et kongekort til drøyt 800, men du kan også se på Asus og Gigabyte, videre MSI og Abit. Du bør styre unna DFI hvis du ikke har tenkt å overklokke, dette er kort for entusiastene og på enkelte oppsett kan de være litt vanskelige. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 ok! Takk for svar Hva med hovedkortet da ? Er det greit ? 5544619[/snapback] Nei, det kortet er socket 754 som er på vei ut. Kjøp deg socket 939 nforce4 ultra - det er mange gode hovedkort her. Epox 9npa+ ultra er et kongekort til drøyt 800, men du kan også se på Asus og Gigabyte, videre MSI og Abit. Du bør styre unna DFI hvis du ikke har tenkt å overklokke, dette er kort for entusiastene og på enkelte oppsett kan de være litt vanskelige. 5545319[/snapback] Enig. Asus synes jeg er et flott merke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå