Kirchhoff Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 For en uke siden hadde jeg en amd prosessor pa 1,83 (2500+) men nå står i egenskaper i min datamaskin at jeg har 1093 ghz. Hva kan ha skjedd?? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har du vært å tuklet i bios? Du kan ha klart å klokke ned prosessoren. Ellers så kan det være at prosessoren throttler. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 har vert i biosen men har ikke turt å røre noe cpu speed eller ram fsb. throtler? Hva mener du? Skjekket til å med cpu speed isted den står på normal. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Throttler vil si at CPU'en din er for varm og klokkes automatisk ned av BIOS for å unngå skader. Men er ikke sikkert dette er årsaken da. Har du sjekket temperaturen på den? Hvis ikke, sjekk i BIOS eller last ned ITE Smart Guardian (Google it). Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sett FSB til 166 så vil du få riktig hastighet Den står på 100 nå. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 virker rimelig kald 34 grader. Uten_navn23.bmp Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 riktig dataen er fin igjen på 1.83ghz takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå