Gå til innhold

Alt for lavt volum på PSP

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er altfor lavt volum på PSP'n. Å sette i ørepluggene og skru volumet til maks gir ikke akkurat meg bakoversveis... Er det noen slags tweaks til dette eller må jeg finne meg noe HB? Å bruke HB til musikkavspilling blir litt tungvint når man må launce gjenneom GTA men. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørepluggene som følger med gir elendig lyd, det blir høyere og bedre med vanlige hodetelefoner.

Forøvrig er dette feilpostet.

5544312[/snapback]

Okay, får prøve med noen andre høreplugger. Vet de som følger med ikke er gode, kunne tenke meg mer bass mellomtone og diskant... :wee:

Feilpostet? =S Hvor skulle denne være da? Spørsmål og svar? Jeg åpner jo for en diskusjon ang den beste løsningen. Jeg har startet slike poster som dette i Spm og svar før og de ble flyttet til diskusjon. (Lenge siden tho)

Lenke til kommentar

Du kan ikke akkurat forvente så mye av de som følger med... :p Du trenger mer mellomtone, diskant og mellomtone. Altså mer av alt. Vil anbefale deg å kjøpe sennheiser PC150 hvis du har råd og ikke trenger plugger. Litt offtopic, men: Er det forresten noen som har noen anbefalinger til noen goda plugger? Kan koste opp til 500.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt fra en venn at ørepluggene skal være "ear-friendly" eller noe sånt (står med liten skrift på ørepluggene tror jeg). Du kan få det høyere med andre høretelefoner eller øreplugger.

5547250[/snapback]

Know. De er merket med max 90dB. jeg får høyere lyd i de når jeg plugger de i pc'n tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...