-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg syns det er altfor lavt volum på PSP'n. Å sette i ørepluggene og skru volumet til maks gir ikke akkurat meg bakoversveis... Er det noen slags tweaks til dette eller må jeg finne meg noe HB? Å bruke HB til musikkavspilling blir litt tungvint når man må launce gjenneom GTA men. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hørepluggene som følger med gir elendig lyd, det blir høyere og bedre med vanlige hodetelefoner. Forøvrig er dette feilpostet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hørepluggene som følger med gir elendig lyd, det blir høyere og bedre med vanlige hodetelefoner. Forøvrig er dette feilpostet. 5544312[/snapback] Okay, får prøve med noen andre høreplugger. Vet de som følger med ikke er gode, kunne tenke meg mer bass mellomtone og diskant... Feilpostet? =S Hvor skulle denne være da? Spørsmål og svar? Jeg åpner jo for en diskusjon ang den beste løsningen. Jeg har startet slike poster som dette i Spm og svar før og de ble flyttet til diskusjon. (Lenge siden tho) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du kan ikke akkurat forvente så mye av de som følger med... Du trenger mer mellomtone, diskant og mellomtone. Altså mer av alt. Vil anbefale deg å kjøpe sennheiser PC150 hvis du har råd og ikke trenger plugger. Litt offtopic, men: Er det forresten noen som har noen anbefalinger til noen goda plugger? Kan koste opp til 500. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Er nok bedre med headset ja men jeg har behov for øreplugger. Sennheisern er headset regner jeg med, kompisen min har sennheiser til Nano'n sin. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har hørt fra en venn at ørepluggene skal være "ear-friendly" eller noe sånt (står med liten skrift på ørepluggene tror jeg). Du kan få det høyere med andre høretelefoner eller øreplugger. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har hørt fra en venn at ørepluggene skal være "ear-friendly" eller noe sånt (står med liten skrift på ørepluggene tror jeg). Du kan få det høyere med andre høretelefoner eller øreplugger. 5547250[/snapback] Know. De er merket med max 90dB. jeg får høyere lyd i de når jeg plugger de i pc'n tho. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er lav lyd i alle de nyere Sony Produkter Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 De ørepluggene er ikke verdt å tørke seg i ræva med en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå