Gå til innhold

spørsmål om barnehage tilbud i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I offentlige barnehaver er prisen avhengig av inntekt.

Tull og tøys. Eneste moderasjon du kan få er vel alvorlig funksjonshemning og søskenmoderasjon. Den bestemmes av kommunen.

I private lå den ihvertfall for tre-fire år siden, da min bror gikk i barnehave, på mellom 3000 og 4000.

5552417[/snapback]

Maxprisen har kommet siden den gang. Det vet du også. Maksprisen er i dag 2300 kr. Enkelte kan ta matpenger i tillegg.

Lenke til kommentar

Først:

Tull og tøys. Eneste moderasjon du kan få er vel alvorlig funksjonshemning og søskenmoderasjon. Den bestemmes av kommunen.
Ikke? Ihvertfall i Oslo Kommune. Riktignok betaler nok de fleste høyeste pris - men likevel.

Mer info? http://www.byradsavdeling-for-barn-og-utda...57451-4105.html

Maxprisen har kommet siden den gang. Det vet du også. Maksprisen er i dag 2300 kr. Enkelte kan ta matpenger i tillegg.
Da min mor kjenner daglig leder i barnehaven, vet jeg litt om den. Den har valgt å ikke sette ned prisene til maksprisen, og har også vært i media for dette(og den er ikke den eneste). Dessuten har den måttet øke innskuddet for å ha barn der(organisert som et selskap, tror foreldrene må "sette inn" 25 000 som en "investering" for å få en plass). Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...