Kanetheheatsink Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Prøver å finne ut ca. pris på en barnehage plass, i Oslo området, for ett år. Er det noen her som vet hva det koster? Mvh. Lasse Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 http://crawler.norge.no/sok/ny/default.asp...barnehagepriser Norge.no har noen dokumenter. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 ca 2200-2300 / mnd. Du kan trekke fra 20 000 på skatten Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 I offentlige barnehaver er prisen avhengig av inntekt. I private lå den ihvertfall for tre-fire år siden, da min bror gikk i barnehave, på mellom 3000 og 4000. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 I offentlige barnehaver er prisen avhengig av inntekt. Tull og tøys. Eneste moderasjon du kan få er vel alvorlig funksjonshemning og søskenmoderasjon. Den bestemmes av kommunen. I private lå den ihvertfall for tre-fire år siden, da min bror gikk i barnehave, på mellom 3000 og 4000. 5552417[/snapback] Maxprisen har kommet siden den gang. Det vet du også. Maksprisen er i dag 2300 kr. Enkelte kan ta matpenger i tillegg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Først: Tull og tøys. Eneste moderasjon du kan få er vel alvorlig funksjonshemning og søskenmoderasjon. Den bestemmes av kommunen. Ikke? Ihvertfall i Oslo Kommune. Riktignok betaler nok de fleste høyeste pris - men likevel. Mer info? http://www.byradsavdeling-for-barn-og-utda...57451-4105.html Maxprisen har kommet siden den gang. Det vet du også. Maksprisen er i dag 2300 kr. Enkelte kan ta matpenger i tillegg. Da min mor kjenner daglig leder i barnehaven, vet jeg litt om den. Den har valgt å ikke sette ned prisene til maksprisen, og har også vært i media for dette(og den er ikke den eneste). Dessuten har den måttet øke innskuddet for å ha barn der(organisert som et selskap, tror foreldrene må "sette inn" 25 000 som en "investering" for å få en plass). Endret 9. februar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå