en mann Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvordan gjør jeg dette? Hvordan får strømforsyningen til å fungere uten hovedkort koblet til? Jeg vet jeg skal gi den oransje ledningen (Wonderful, power good osv) 5 volt for at strømforsyningen skal fungere. Går det an å bruke strøm fra strømforsyningen selv? (Rød ledning) Håper på svar fort! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Strømforsyningen fungerer ikke uten en viss belastning. Ordnes som regel med en motstand (dummy load). (jeg har ikke mer detaljer). Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Kanskje dette kan hjelpe: http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Ah! Der har vi det kamerat! Takker :wink: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Sett en binders i sort og grønn kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå