Gå til innhold

Mind Control med priest

Anbefalte innlegg

Hei

Hørt mye forskellig om Mind Control spellen til priests.

Noen sier man kan deres spells når du tar åver dem.

Noen sier at du bare kan angripe helt vanlig etc.

Men i mit tilfelle så kan jeg bare gå med de, og så fort jeg prøver å gjøre noe, så faller de ut av MC =\

Så hvordan er dette egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prest "Mind Controll" kan du kun auto-attacke og løpe.

"Mind Controll Cap" fra Engineering (Hatten du kan mekke :p ) så kaster den spells og annet. Men du kan ikke styre den mer en en hunter kan styre sitt pet.

Edit:

Kan kaste noen spells når man Mind Controller (Prest sin) mobs :) men ikke andre spillere. Heller ikke alle mobs som har noen spesielle casts eller spesial attacks man kan bruke.

Endret av Kepp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg bruker mc til å styre alliance til den sikre død i blackrock mountain, er også snedig i arathi basin (holder vakt på lm) da jeg kan styre de utfor kanten :!: .

Edit: leif

5546733[/snapback]

Gjør akkurat det samme mot horde.... :tease:

Lenke til kommentar

To episoder:

WSG. Hadde ca kommet meg litt nedenfor rampen med flagget til allys.. Da tok en prest mc på meg og styrte meg tilbake inn i basen hvor de andre stod og venta.

Der drepte de meg etter de brukte min fear på resten av teamet..

Måtte le litt av denne episoden :)

Utenfor AV:

Her stod jeg og så på items hos vendor etter jeg hadde blitt honoured.

Plutselig går vendoren til angrep på meg og slakta meg.

Trodde det var en bugg eller noe så jeg bare cr tilbake. Så jeg stod igjen og så på items og koste meg..

Plutselig gikk vendoren til angrep igjen.. Null sjangs mot en 61Elite rogue mob..

Da så jeg meg rundt og oppdaget at moben løp opp mot fjellet etter jeg var dø. Der så jeg en prest løp unna..

Dette skjedde for en stund siden så jeg vet ikke om man kan drepe folk på denne måten PR i dag.

Det hører med til historien at jeg fikk min hevn på denne presten neste gang :)

Lenke til kommentar

Jeg er en stor fan av MC, både i PvE og PvP.

I steder som DM kan man f.eks. pulle en gruppe med to reavers (stor øks og mortal strike) og én lock. Jeg MC-er locken, banisher en reaver og hjelper med dps på den andre. Etter litt forsvinner banish fra den andre reaveren, og et lite spell på den får aggro over på locken. Locken tåler lite, og er død etter et par hugg fra øksen. Så har man en reaver igjen, betraktelig svekket. Jeg brukte MC på en "captain" en gang, da gjorde jeg noe sånt som 3000 skade på to sekunder.

I Scholo kan man bruke MC på handlerne og bruke AOE-spellene deres på mini-dragene. I LBRS er det masse fine mobs, spellcasterne som gir +80 fire-resist er jo viden kjent. Ellers er det en grei måte å fjerne én av mange mobs på. MC én, la de andre tre banke ham/henne opp. Warrior charger så inn og bruker Thunder clap (for å få aggro).

I PvP er MC helt genialt. Man får ingen kontroll over annet enn autoattack og bevegelser. Utenfor battlegrounds kan man bruke MC, og så angripe en haug med mobs med den ekle allyen. MC fyren ut i lavaen i BRM er en klassiker, husk å finne en grei plassering slik at vedkommende må ut i lavaen for å resurrecte (og dermed får ekstra durability-tap).

I AV er broen ved Dun Baldar hinsides artig. Her kommer imba-warrioren med Ashkandi trampende mot deg, og tre sekunder senere er han på vei mot den sikre død. I AB er det såklart LM som er tingen, og i WSG.. tja, beveger man forsvarende huntere inn i frost-trappen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...