Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Her er utsikten som jeg har fra både rommet mitt og verandaen. Hva syns dere om bildene da? Det er tatt med et DiMAGE Z2 kamera Har bildene i 2272x1704 også men disse var på 1,3mb (skal laste opp et større senere) Har også noen bilder da ny snøen kom over natta som er tatt med et gamelt 1,3mp kamera hvis det skulle være interessant Edit: Bilde tatt fra rom vinduet når ny snøen kom Endret 3. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Eg fikset litt på bilde 1. synst personelig det blei bedre no =) 1. Fjernet husene bak til venstre (borte med fjellet. 2. Fjernet noen forstyrrelse helt i front, kan tenke meg det var kraft-ledninger, et hustak og verandaen din. 3. økte rødfargen på himmelen. 4. økte mørkheten (svart) i alle fjellene, og helt i nærheten. 5. klippte litt vekk av himmelen. Endret 3. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Viser at kamera ikke har så stor betydning i slike bilder. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Viser at kamera ikke har så stor betydning i slike bilder. 5544551[/snapback] Men hadde det vært ett skikkelig kamera med rette innstillinger så hadde det bildet der vært helt ekstremt.. Syns bildene var fine, men mangler liksom veldig mye.. For svake farger? for lite kontrast? Gi meg litt tid i photoshop seinere i kveld så kansje jeg får de slik jeg vil ha dem Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 @vegis: Takker, tror jeg må skaffe meg photoshop eller photoelements jeg også. @PMnormal: Tror det har mer å si hvordan fotografen tar bildene heller da. @Cultofluna: Jeg er ikke så veldig flink med kamera men jeg prøver meg Kanskje jeg skal lese litt mer i digital photo (eller hva det nå en heter) så kan jeg sikkert lære meg med litt mer instilinger Tøft, skal laste opp bilder på nesten 2272x1704 på imageshack Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Posta feil gitt Endret 30. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå