ragamuffin Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Eller Christer Petterson Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Pål Bang Hansen FFS? Haha ^^ Men, i det originale bildet hadde definitivt sin sjarm, men det ble for mye støy for min del... Litt hadde ikke gjort noe, men dette ble litt for mye Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Pål Bang Hansen scoret stort her i gården. Ellers er det nok et generasjonsspørsmål mht aksepten for støy. Det blir uansett et valg mellom pest og kolera, men jeg synes dagens teknologi er så støyfri at vi ikke bør henge oss opp i slike detaljer. Mener det er farlig når fotografiet blir for støyfritt, slik at det nesten føles ikke-fotografisk. Vurderte faktisk å legge til støy før jeg studerte det nærmere, ha ha. Smaken er som baken, og dette er en type bilder jeg ikke har tatt siden langt tilbake i forrige årtusen. Flere gode forslag tas i mot med takk. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller hva med "elg i solnedgang i solnedgang"? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Coming coming coming, pictures keep on coming. Dette er uten tvil min lengste tråd, og det startet med en halvveis spøk... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 King kong i solnedgang Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ingen som ville lage moskus i solnedgang da? ...får gjøre det selv... Moskus i solnedgang Edit: Rett etterpå satte det seg et lite ekorn på andre siden av fjorden. Ekorn og moskus i solnedgang Edit: Til trådstarter: Beklager all hersinga med det orginalbildet ditt. Er redd jeg har delvis skyld i det ved å poste elg-bildene. Edit2: Det ble månelyst da en spurv landa på Hr Hansen. Spurv på Bang Hansen (På tide for Knut å legge seg nå?) Edit3: Bare en til! Smily svømmer for livet! Endret 9. februar 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Må ikke glemme "Felg i solnedgang"... - Pain193. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Her er en soloppgang dere kan messe litt med Edit: Er ikke original bildet, det er dobbelt så stort... Endret 9. februar 2006 av Misshaped Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Chuck Norris™ i soloppgang: Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Chuck Norris støtter jeg. Lenge leve fargothene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå