karce Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 dette er en ny samsung som kommer, og går under navnet E870. den er sexy! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 kult! har du noe specs på den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Den var fæl syns jeg. Tastene er utrolig stygge. Minner meg litt om 80-tallet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Den er så langt kun et rykte, men forventede spesifikasjoner finnes her: http://www.gsmarena.com/samsung_e870-1424.php Ingen high-end mobil i hvert fall, men gjør det greit på de fleste områder. Tror jeg synes denne er lekker Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Synes den ser virkelig lekker ut jeg, og den har for så vidt alt jeg trenger av en mobiltelefon i dag. Kanskje med unntak av et bedre operativsystem enn det samsung snekrer sammen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fiks de tastene så er jeg enig med at det er en stilig telefon. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Likte alt utenom tastene. De gav meg en billigfølelse... Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes tlf var utrolig stygg jeg da, ligner litt på en murstein eller noe, og ja.. tastene var grufulle.. :S Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tja.... Firkanta, var den. Synes den var litt for formell Stor var den også. Et dårlig forsøk på å kopiere Apples stilrenhet og eleganse. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 http://www.samsung-italia.net/?p=68 fant den på offisell side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå