basicnr2 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei. Som fersk jeger, og jaktentusiast, ville jeg gå til anskaffelse av et jaktspill. Alt jeg fant var noe som heter "Deerhunter", som ikke akkurat fikk meg til å falle av stolen. Er det noen som vet om noen jaktspill for PC eller gjerne ps2 for den saks skyld, som jeg kunne ha kjøpt? Rart at det er så få spill å velge mellom, når det er så mange som har interesse i jakt.. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har ikke hørt om så mye anna enn DeerHunter.. så jeg vet ikke.. Folk som liker spillet og jakt sier det er kult.. Men jeg mener det omvendte da Men hvis du vil jakte på mennesker/snike deg rundt i naturen osv så vil jeg anbefale Delta Force og noen Spec Ops spill av en eller annen type.. Vet det ikke helt er dyr du jakter på, men det er iallefall en måte på deg å snike deg rundt osv.. Lykke til Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det er faktisk en god del jaktspill å få tak i. De mest kjente er nok "Deerhunter-serien", men ta en titt på siden jeg linker til, der finner du flere gode jaktspill. Jeg har flere av dem, og de er slettes ikke dårlige. Kommer selvfølgelig litt an på hva du liker å jakte, men det er artig å skyte seg en "Bjønn" også. God jakt! http://www.cabelasgames.com/ Endret 3. februar 2006 av Shotgun Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hunting Unlimited spillene er nokså bra.. Og nyeste Deer Hunter spillene også.. IKKE de gamle.. Lenke til kommentar
systom Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva heter de nyeste deer hunter spillene? Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Leste en artikkel for ikke så langt tilbake om et jaktspill med et ingame bilde som så veldig imponerende ut. Her fant jeg artikkelen forresten : http://www.gamer.no/artikler/gratis_jakt_paa_nettet/56076 Noe å se frem til i det minste Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du bør prøve Hunting Unlimited 2009 det er veldig bra. Gå inn her : http://www.thehunter.com/ Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det beste jaktspillet er uten tvil The Hunter. Fikk min serial kode i dag og har spilt litt. Er blown away av grafikken i spillet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.thehunter.com/pub/ Registrer deg her, og håp å få en invite i nærmeste framtid... Utrolig bra jaktspill Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Såg ein video på Youtube for ei stund siden, eit jaktspel med veldig god graffikk. Lurer på om det var The Hunter som folk nevner i tråden her... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er faktisk veldig morsomt det spillet... Du kan også finne spor etter dyrene, og avføring, og se etter hvor fersk den er osv, så du kan finne ut hvor dyrene er og har vært... Har ikke spillt så mye jaktspill, men har aldri sett det før... Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvor får man tak i det the hunter spillet? hunting unlimited 2008(har ikke fått tak i 2009 ) og deer hunter 2005 er også bra Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Er faktisk veldig morsomt det spillet... Du kan også finne spor etter dyrene, og avføring, og se etter hvor fersk den er osv, så du kan finne ut hvor dyrene er og har vært...Har ikke spillt så mye jaktspill, men har aldri sett det før... Ja det virket ganske kult, selv om jeg aldri har spilt jaktspill før. Men jeg skjønner ikke noe av det gps systemet som skal si hvor de befinner seg, har du funnet ut av det? Hadde vært konge med en forklaring Endret 28. februar 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er mildt sagt overhodet ikke interessert i jakt, men The Hunter har jeg virkelig lyst til å prøve ut. Det beste er jo at det er gratis å spille det, at man kun betaler for «virtuelt utstyr». Gleder meg til at det starter opp for fullt (kan vel ikke være så altfor lenge til nå, i og med at det er i beta). Hva slags grafikkort er det som trengs for å dure opp alle innstillinger på full pupp? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 @iceman: GPS-systemet er egentlig helt enkelt. Når du finner et spor, kommer det opp 2 linjer på GPS'en, og innenfor de linjene er hjorten, mest sannsynelig, men man vet aldri, men neste spor er iallefall ganske sannsynelig innafor det området. Når man har funnet 3 spor, dannes det en sirkel, som også merker av området kor hjorten mest sannsynelig er. Og de andre kryssene du ser, er tidligere spor du har funnet. Dette er iallefall sånn eg har oppfattet det. Men man kan aldri stole på de linjene GPS'en setter opp, da hjortene beveger seg ganske mye. Lenke til kommentar
Ole_Bauer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Registrerte meg på The Hunter spillet Men lurer på hvor lang tid det pleier å ta før man får sånn invite? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Registrerte meg på The Hunter spillet Men lurer på hvor lang tid det pleier å ta før man får sånn invite? Tok meg ca 2 uker så fikk jeg melding med kode til spillet. Lenke til kommentar
Ole_Bauer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Registrerte meg på The Hunter spillet Men lurer på hvor lang tid det pleier å ta før man får sånn invite? Tok meg ca 2 uker så fikk jeg melding med kode til spillet. Ok. Håper jeg og får det innen den perioden. Spillet ser utrolig bra ut :!: Lenke til kommentar
Shaka82 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Spillet er nå åpnet for alle, bare å registrere seg å begynne å laste det ned. Serverne er ofte fulle for øyeblikket, men forhåpentligvis ordner det seg med tiden. www.thehunter.com/pub Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har registrert meg, og laget charachter, men hvor laster jeg ned spillet? :s EDIT: Lastet ned Emote-tingen, og åpner download-linken i det programmet, men får feilmelding Står "Could not connect ti server, has your session expired?" Endret 9. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå