sx_viper Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei! Skal ha vannkjøling til mitt socket A, og xfx 6600GT. Skal kjøpe dette settet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C09&mcat=14s495 Men noen som har forslag til gpu blokk? Og vil det bli varmt med singel rad når jeg skal kjøre både gpu og cpu? Mvh S.V Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Må nesten vite om det er PCI-e eller AGP skjermkort. Vet ikke hva du betegner som varmt, men det blir ihvertfall kaldt nok til at alt kjører fin fint! Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Har ett agp kort. Men helst ikke så dyr kjøler Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 AC vannblokk, aquagraFX, 6600, AGP Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takk, men det finnes ingen ting billigere enn det? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du får sjekke forskjellige nettbutikker da! Kan gi deg et lite hint hvis du absolutt har lyst på billigere blokker.... Komplett.no! Endret 5. februar 2006 av Peterkj Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Du skal tru jeg har sjekket litt her og der! men finner ingen som går over gpu'en og HSI, noen har vannkjøling på sitt agp 6600gt kort? Finner ingen som dekker begge kjernene.. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjøp den blokka jeg ga deg link til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå