Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann.. det har dukket opp dugg på den ene frontlykten min.. og tildels den andre også, men ikke i like mye der.. men uansett - hvordan skal jeg få bort duggen? lyktene er helt nye også.. er ikke så lett å klage heller siden det er import fra portugal... her er et bilde, på den høyre lykten ser du litt dugg - men det har blitt verre nå.. kanskje deicer hadde gjort suseBilde av lykt med duggn? blir glad for litt feedback her... Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hehe=) må få litt forgang... *spamposte* Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bumping et halvt minutt etter første post? Ta ut pæra, og bruk støvsuger. T'Weed Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ser det ofte kommer på nye lykter, går fort bort igjen da Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 hmm... ok.. får satse på det... men støvsuger? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 For å bytte ut fuktig luft med tørr luft tenker jeg.. Ville bare venta en liten stund å sett om det ikke forsvinner pga varmen i lykta.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hårføner eller varmluftpistol funker bra til å fjerne dugg i lykteglassene sistnevnte anbefales ikke på lykter med plastlinse. Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ett tips er å borre et hull eller et par i bunnen av lykta med et 3,5mm borr for eksempel. Du vil garantert slippe dette problemet. Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ok.. får se om det forsvinner... men tviler igrunn... hmz.. bore hull er kanskje et alternativ! Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vel, kan bare si at jeg har gjort det med hell på en Omega 87 og en Vectra 91. Fikk tipset fra naboen som gjorde dette på lyktene til en Astra. Kondensen får komme "ut". Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ja den blir vel kapslet inne på en måte... men da skal jeg teste det! takk for tipset:) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har samma problemet med mine.. Kommer alltid når jeg vasker bilen på vinteren, siden det blir varmt vann i minusgrader.. Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg fått det vekk=) Tok en syl og stakk et lite hul i plasten som ligger i bakkant.. det var nok til at duggen forsvant iløpet av dagen. Plastdekselet satt forøvrig bom fast.. fikk det ikke opp engang! Men men, problem løst:) Takk for alle tips Lenke til kommentar
Worgo Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Hei.hadde samme problem her.som sagt tidligere her.ta ut lykta og tørk den godt.med hårføner.sjekk og for små sprekker i lykta.jeg hadde liten sprekk i toppen.bare tetta det med lit karlson lim.samt borra 3 små hull ca 3mm i bakenden av lykta så luft kan komme ut.det funka som fjell hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg borra også hull i underkant av lyktene når jeg hadde en vectra med dugg i begge lyktene, problemet løst👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå