Gå til innhold

Hvordan bli solbrun om vinteren?

smeboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det enkleste er antagelig solarium. Det er vansklig å gjøre mye galt (annet enn å ta for mye, og dermed flasse(dét er tragisk det!). Men du har jo denne kreftfaren, og det er ikke særlig koselig.

Jeg skalikke si at ejg aldri tar sol, for det stemmer ikke. Men best av alt er antagelig selvbruning. Thomas anbefaler Dior Bronze, og det holder jeg med ham i.

Som også Thomas sier, bør du ikke påføre denne med hendene. Selv tyr jeg alltid til en såkalt "Sminke/make-up -svamp". Disse koster neppe mer enn tyve kroner, og er veldig kjekke. Å få produktet under neglene er virkelig ikke moro, og jeg snakker, desverre, av erfaring.

Spray-tan er meg bekjent uforholdsmessig dyrt, i tillegg til at det ikke ser så altfor bra ut. Men for all del, valget er ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Natusan Holiday skin heter den.. en veldig grei sak fordi den er tynnet ut, og det derfor ikke blir så masse skjolder og faenskap om man ikke er helt stø på hånden de første gangene. De har både en lys og en mørk variant. I tillegg har de en krem for ansiktet, og ingen av delene er særlig dyrt. Det skal bare nevnes at den ikke lukter spesielt godt imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Vær så snill ikke bruk brunkrem når du er gutt :no:

Da tar man heller solarium.

5576075[/snapback]

Det er ikke noe penere med rynkete, tørr hud på gutter enn på jenter... Gjør ikke noe at huden blir myk og digg etterpå heller :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...