smeboe Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nuh, på tross av at mange av dere sikkert er kritthvite nerder, er det også antakelig en del av dere som forsøker å oppretholde brunfargen selv nå om vinteren. Jeg lurer på, mest av ren nysjerrighet, men også fordi jeg egentlig kanskje har litt lyst til å "freshe" meg opp med litt tan, hvilken metode er best for å få solbrun hud nå i februar? Jeg har følgende metoder på blokka: Selvbruningskrem, solarium og spray-tan. Hva er best? Og siden jeg holder selvbruningskrem for mest aktuelt for MEG, hvilken krem er best? forventer å høste av JoachimR og tomasr's ekspertise på området Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Gutt, selvbruningskrem? Wow...(uvant). Ville tro at det kanskje ikke er så dumt da flere og flere forskere\\eksperter sier at solarium er usunt\farlig\kreftfremkalende o.l Har også hørt at spray blir ofte noe "kliss", men har ikke så mye kunnskap om noen av tingene Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva med å ta en skikkelig skitur på fjellet i solskinn(...)? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hva med å ta en skikkelig skitur på fjellet i solskinn(...)? 5543454[/snapback] AAAh, det hadde vært digg! Meeeen, som man jo vet, sola er ikke så sterk i februar... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Captain obvious says sun bed! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva med å ta en skikkelig skitur på fjellet i solskinn(...)? 5543454[/snapback] AAAh, det hadde vært digg! Meeeen, som man jo vet, sola er ikke så sterk i februar... 5543464[/snapback] Nei, om en måned eller så blir det knallfint tror (håper) jeg! Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Reis til syden ...Bruker du seriøst solarium og selvbruningskrem? ..Og trives med det? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva med å ta en skikkelig skitur på fjellet i solskinn(...)? 5543454[/snapback] AAAh, det hadde vært digg! Meeeen, som man jo vet, sola er ikke så sterk i februar... 5543464[/snapback] Sola er sterkere på fjellet, så man blir fortere brun. Selv i februar Solarium er bra. Prøv det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) For instant farge, prøv egyptisk vann (fåes kjøpt på treningsstudioer, og sikkert på vita osv) Får mer utbytte av å ta sol 2-3ganger i uka 1mnds tid da men, og da sitter jo fargen og! Kom på en til: Spraytan. Finnes på enkelte solstudioer. Man blir som oftes seenes noe gul ut men. Endret 2. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det beste er selvfølgelig en god selvbruningskrem, om du påfører den rett. Du slipper fare for hudkreft, og får en jevn og naturlig farve (så sant det blir gjort ordentlig). Sprayvarianter ser sjelden særlig naturlig ut. Det er viktig å huske på et par ting når man driver med selvbruning: -alltid peeling først -smør huden godt inn med en rik (men ikke fet) fuktighetskrem, ellers er resultatet dømt til å bli dårlig -bruk en hanske/klut eller lignende til å påføre kremen, dette går på individuelle preferanser, men bruk et eller annet, det er ikke særlig lekkert med produktrester under negler og lignende, akkurat som det ikke er pent med områder som er lyse etter at en har renset hendene. -bruk veldig god tid, ikke stress, bevegelsene skal være lange, jevne og myke. -ikke påfør for mye produkt, det ser helt grusomt ut. Å få litt ekstra farve er bare fint, men alt med måte. Av gode kremer vil jeg først og fremst anbefale Dior Bronze, alternativt har Lancôme også gode varianter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det beste er selvfølgelig en god selvbruningskrem, om du påfører den rett. Du slipper fare for hudkreft, og får en jevn og naturlig farve (så sant det blir gjort ordentlig). Sprayvarianter ser sjelden særlig naturlig ut. Det er viktig å huske på et par ting når man driver med selvbruning: -alltid peeling først -smør huden godt inn med en rik (men ikke fet) fuktighetskrem, ellers er resultatet dømt til å bli dårlig -bruk en hanske/klut eller lignende til å påføre kremen, dette går på individuelle preferanser, men bruk et eller annet, det er ikke særlig lekkert med produktrester under negler og lignende, akkurat som det ikke er pent med områder som er lyse etter at en har renset hendene. -bruk veldig god tid, ikke stress, bevegelsene skal være lange, jevne og myke. -ikke påfør for mye produkt, det ser helt grusomt ut. Å få litt ekstra farve er bare fint, men alt med måte. Av gode kremer vil jeg først og fremst anbefale Dior Bronze, alternativt har Lancôme også gode varianter. 5543741[/snapback] Det kan også være lurt å klæsje på fuktighetskrem på hårfeste og øyenbryn, så slipper du å få orange øyebryn slik som jeg fikk en gang (blond) Jeg personlig er ikke så glad i selbruningskrem, det er kun ett alternativ dersom det haster å bli brun (les: julebord om 24 timer) Foretrekker solarium, for da blir fargen mer naturlig. Dessuten får jeg ett par søte fregner som jeg synes er mye kjekkere enn den orange fargen man får ved selvbruningskrem (gjerne kombinert med ett par hvite flekker rundtomkring) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Prøv Natusan Holiday Skin. Men pass på at du velger riktig farge. Enten fra lys til normal, eller normal til mørk. Jeg bruker fra normal til mørk. funker den altså Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bleik håret, så ser du litt mørkere ut Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Smør deg inn med O'boy,til nød nessquick Tror brunfargen er litt midlertidig, menmen... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 ...den orange fargen man får ved selvbruningskrem (gjerne kombinert med ett par hvite flekker rundtomkring) 5544497[/snapback] Noe sier meg at du bør bruke litt mer tid neste gang du påfører selvbruningskrem, samt finne en bedre krem. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Med denne blir du sikker brun heh.. Må seff ha med dama inn.. hadde ikke hatt vondt av litt brunfarge jeg og x] Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg tar sol.. Begynte med 2 ganger i uken i ca 1-2 mnds tid, nå tar jeg det når jeg har tid og har en jevn fin lysebrun farge.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor vil folk bli brune ? Er man hvit er man hvit, høhø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå