Thor. Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Merka en tidlig morgen at når jeg vippa opp usb porten så lagde den et klikk og den "funka" ikke. Så vippa jeg den ned igjen og den funket. Er dette meningen? bør jeg la være å "vippe" på usb porten? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det svaret gav seg selv... (?) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det svaret gav seg selv... (?) 5543275[/snapback] Hæ? hva mente du? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) at du fikk fiksa det. men gaardern leste tydligvis ikke posten godt nok, for 2/3 ut i posten din står det: er dette meningen ikke vet jeg, men kan si at du bør la være å vippe på den Edit: Klarte å lure inn en æ isteden for en a (rofl :!: ) Endret 2. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 det tror jeg og men en i klassen min sa at det var slik for at du skal slippe å ta ut usb enheten som da står i Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvis det skal være sånn så står det sikkert i manualen, eller under "features". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå