B4stian Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er det riktig det som står på sidene til TalkMore: SMS til alle utenlandske mobilabonnenter koster kun kr 0,43. Høres jo nesten for godt til å være sant... jeg skal sende en melding til en i Tyskland som har et tyskt nummer, koster det kun 43 øre? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er det riktig det som står på sidene til TalkMore:SMS til alle utenlandske mobilabonnenter koster kun kr 0,43. Høres jo nesten for godt til å være sant... jeg skal sende en melding til en i Tyskland som har et tyskt nummer, koster det kun 43 øre? 5543219[/snapback] Vel altså om det står på siden deres så står det jo på siden deres blir du belasta for noe annet så har du i det minste krav på penger tilbake når de har reklamert for det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva er vanlig pris på sms innenlands da? Netcom har f.eks samme pris innenlands og til utlandet når det gjelder sms. Så det kan sikkert stemme at det bare koster 43 øre. Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 43 øre er helt riktig, både innenlands og til utlandet. Har brukt TalkMore siden de startet - og fruen bor i Finland, så hun har fått sikkert 1000 sms... og alle er belastet med 43 øre.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Oi, det må jeg si, det er jo strålende da. Hadde fryktet en ekstra avgift på 3-4 kr. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå