milkwood Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Krever TV-ut funksjonen mer fra grafikkortet? F.eks hvis jeg skrur på en Divx på pcen med tv ut.. er det slik som jeg tror at den bare isteden for å sende ut til en skjerm sender ut til to. det vil si at den bare splitter signalet ETTER den har prosessert alt sammen eller må den faktisk jobbe to ganger for å også få det til tv ut? vil tro det første, men må være sikker -milkwood Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 eg har ikkje peiling, men visst du har på både skjerm og tv på en gang vil d vel trekke meir kraft, mens visst du har kun tven på så blir d samme som me berre pc skjermen... trur... har ikkje fått prøvd min tv utgang endå : Lenke til kommentar
555 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 jeg kjørte 3dmark når tv-ut var aktivert og jeg så demoene på skjermen og tven. jeg fikk ca. 100 mindre 3dmark men det kan også avskrives som vanlig avvik..... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 TV-ut funksjonaliteten variere nok fra kort til kort, men på mitt Asus V7700 Deluxe GF2GTS switchet den over til bare TV'en eller monitoren når jeg valgte TV-ut Kjedelig hvis man innstiller TV-ut'en litt feil på bildet på TV'en blir svart (som skjedde helt plutselig når jeg justerte bildet til siden) Gikk forresten helt fint med TV'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå