Gå til innhold

Nytt kamera til mamma, forslag?

Anbefalte innlegg

Lager denne tråden både i digitale kompaktkamera og speilrefleks seksjonene fordi vet ikke helt hva som er best kontra pris og sånn..

Men her er dealen - mamma sitt kamera nå er ødelagt.. Det var ikke noe spesielt bra egentlig så kanskje like greit :p Og jeg vil prakke på henne ett nytt kamera nå.. Som jeg selfølgelig vil bruke selv og sånn...

Så det jeg lurer på - hva kan dere anbefale sånn ca opp til 3000kr? Kan ikke bli så vanvitti dyrt heller, men bra... Har alltid hatt lyst å ta sånne bilde der du fokuserer på en ting og det bakom blir uskarp eller vice verca, ser tøft ut :)

Fann ikke noen "hjelp jeg skal ha nytt kamera" seksjon så posta det i de to jeg ;)

Beklager viss det er noe jeg har oversett nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Hvis du skal ha et kompakt kamera anbefaler jeg Canon Ixus750.

Det er et veldig bra kamera... Har hatt det selv og var strålende fornøyd. Har avansert jeg da opp til speilrefleks Canon 350D.

Men Canon Ixus750 ligger under 3000 kr.

Er min anbefaling :)

Du kan også se under TESTER på AKAM siden.

Endret av bjornegil
Lenke til kommentar
Hei.

Hvis du skal ha et kompakt kamera anbefaler jeg Canon Ixus750.

Det er et veldig bra kamera... Har hatt det selv og var strålende fornøyd. Har avansert jeg da opp til speilrefleks Canon 350D.

Men Canon Ixus750 ligger under 3000 kr.

Er min anbefaling :)

Du kan også se under TESTER på AKAM siden.

5544639[/snapback]

Fann ikke testen på akam jeg? :hmm:

Lenke til kommentar
Fann ikke testen på akam jeg?  :hmm:

5545780[/snapback]

Nei, det nærmeste du kommer foreløpig for Ixus 750 blir nok denne lille teksten, og testen av Ixus 700 som er mye av det samme kameraet:

Tre nye kameraer fra Canon

Jeg har brukt begge disse kameraene en del og kan anbefale dem på det sterkeste.

I tillegg får du nok svar på det meste ved å ta en titt på Anbefalinger som du finner øverst på alle Akam-sider.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror El-kjøp f.eks har det til 3000, men da må man gå med på en nedbetalingsordning (som sikkert også koster penger). Er vel sponset av en eller annen lånehai.

Billigste du finner kameraet, til en ordentlig pris der man ikke blir lurt, tror jeg er rundt 3500.

Ellers finner du ikke digitalt speilrefleks til 3000 kroner, og det gjør denne tråden ganske overflødig i og med at den også finnes i kompaktkategorien. Jeg stenger denne og lar den leve videre i den andre tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533095

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...