Uderzo Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det er en ting jeg lurer på... Jeg har planer om å bytte hovedkort slik at jeg kan benytte meg av ddr-ram. Men vil jeg merke forskjell ? Jeg bryr meg ikke om 3Dmark poeng. Holder det med sd-ram en liten stund til ? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 20:52, skrev Jørgen-aa:Det er en ting jeg lurer på...Jeg har planer om å bytte hovedkort slik at jeg kan benytte meg av ddr-ram. Men vil jeg merke forskjell ? Jeg bryr meg ikke om 3Dmark poeng. Holder det med sd-ram en liten stund til ? Hvis du ikke spiller så mye/bryr det om 3DMarks, så holder hovedkortet lenge ennå ... Oppleves maskinen din som treg, i så fall, i hvilke sammenhenger? Hvis du likevel ikke skal få deg et råskinn av maskin, så kan du vel egentlig vente med å kjøpe nytt hovedkort til det virkelig er behov for det. Så kan du kjøpe deg noe vassere enn det du får nå .. kanskje en Barton eller to :wink: Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvis du spiller spill generellt: ytelsesøkning Hvis du sitter med videoredigering og andre tunge oppgaver for maskina: ytelsesøkning Hvus du bare sitter og browser nett: tja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå