Gaby Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hei! Fikk tilbake PCen fra rep i dag, men får ikke lyd.. - Har innstallert nyeste driver fra MSI sine hjemmesider - Har testa alle lydporter - Har testa med både anlegg, og headsett Noen som vet hva som er galt? Har et MSI K8N SLI PE hovedkort! Takker for svar. Endret 2. februar 2006 av LezoO Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Står lyd kabelen fra kabinettet nedi sporet sitt på hovedkortet? hvis ikke skal det være to jumpere i denne utgangen for at du skal få lyd. Sjekk i HK manualen så ser du enkelt hvordan. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan lyden være slått av i BIOS? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Se om det ikke er krysset av på demp i lydpanelet nederst til høyere i windows. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Finner ikke noe med de jumperene jeg Jeg tror heller det er noe med lyddriveren... For i manualen ser driveren (Creative Soundblaster 7.1) helt annerledes ut enn hos meg. Hos meg er det egentlig ikke noe "program", bare den lille høyttaleren nede i høyre hjørne. Lasta ned den fra MSI sine sider. Noen som kan gi meg en link til hvilke dere ville valgt. Sånn at jeg kan se om vi ville tatt den samme... Og det med lyd i BIOS, hvor aktiverer/deaktivere jeg det ? Takker for svar! Bare kom med flere. EDIT: Kjøpte demohk, så driver fulgte ikke med Endret 3. februar 2006 av LezoO Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå