mongojarle Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har akkurat lagt inn win på nytt, og så skulle jeg legge inn driverene til sata kontrolleren som er på HK, men det er allerede noen drivere inne, men de funker ikke... jaja tenker jeg, jeg har jo cd med driverene på.. stapper i cd'en og velger å lete etter drivere på den... men nei, den finner ingen drivere som funker bedre enn de driverene den har nå... men det er jo bare tøv, for de driverene den har nå funker jo ikke... !! og det er heller ikke mulig å avinnstallere hele sata-drittet og legge til ny hardware... hvordan kan jeg fjerne de driverene som ligger i win liksom, slik at den ikke finner de med en gang når jeg avinnstallerer sata-kontrolleren igjen... slik det er nå kan jeg nemlig ikke velge andre drivere enn de som ikke funker... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har du lastet ned de nyeste driverene fra produsenten av hovedkortet sin hjemmeside? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) ja, det har jeg... samme beskjed da... har funnet ut at de driverene som win bruker nå, som ikke funker er de nyeste fra produsent... derfor får jeg ikke oppdatert de, ettersom maskinen sier det ikke hjelper... derfor vil jeg gjerne ha slettet disse driverene fra win-mappa eller hvor de ligger, sånn at jeg kan lgge inn de ordentlige... Endret 5. februar 2006 av jalejale Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 nå har jeg fått lagt inn de ordentlige driverene, men det funker fortsatt ikke... enheten kan ikke startes... wtf? noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå