haarod Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) One Tree Hill Kan minne litt om The O.C, men jeg mener faktisk at det er bedre (og jeg var helt hekta på the o.c. Har både sesong 1 og 2 på dvd ) Endret 29. juni 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er hekta på Simpsons, Seinfeld, Kongen av Queens og Everybody loves Raymond Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 er absolutt heeelt hekte på Malcolm In The Middle - har sesong 1-2-3-4 jeg ser på malcolm in the middle når jeg legger meg, og det er omtrent derfor jeg legger meg XD jeg gleder meg vær gang, men nå har jeg sett alle de episodene da, så jeg prøver og skaffe meg flere. Jeg har så utrolig lyst til og være brødrene til de guttene selv om familien er blakk og har problemer. jeg anbefaler alle og starte og se på malcolm in the middle/malcolm i midten Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Prison break 24 the OC one tree hill my name is earl south park smallville Friends DE seriene MÅ jeg SE ellers så er det et par andre serier som jeg også ser på men som ikke er et must Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Akuurat nå er jeg hekta på Scrubs! Har sett 10 episoder i dag, heldigvis er de bare 20 min hver. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser ekstremt lite på TV, blir heller film. Det eneste er Joey og Kongen av Queens på TV2 tirsdager. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken? Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. 5542841[/snapback] Har vært veldig hekta på The OC jeg og, venter bare på nye episoder nå. Men det blir aldri så bra som første sesongen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Lost Naruto Bleach Cowboy Bebop Samurai Champlo One Piece Hunter x Hunter Pure pwnage From the shadows Prison break Endret 7. juli 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Friends 24 Prison Break That 70's show Etter rekkefølge. Var velig hekta på MacGyver. Friends er den beste serien synes eg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Akuurat nå er jeg hekta på Scrubs! Har sett 10 episoder i dag, heldigvis er de bare 20 min hver. 6447727[/snapback] Så en episode Scrubs på TV6 i går, og det var noe av det teiteste jeg har sett faktisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Akuurat nå er jeg hekta på Scrubs! Har sett 10 episoder i dag, heldigvis er de bare 20 min hver. 6447727[/snapback] Så en episode Scrubs på TV6 i går, og det var noe av det teiteste jeg har sett faktisk. 6451474[/snapback] tror du fikk mange fiender i dag.. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Arrested Development Six Feet Under Carnivalè Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 tror du fikk mange fiender i dag.. 6451617[/snapback] Hehehe, det kan hende. Jeg har som sagt bare sett den episoden, men jeg kan ikke si at jeg sitter igjen med et positivt førsteinntrykk egentlig. Får se om jeg ser noe mer. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken? Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. 5542841[/snapback] Har vært veldig hekta på The OC jeg og, venter bare på nye episoder nå. Men det blir aldri så bra som første sesongen. 6450293[/snapback] Kan ikke si meg mer enig. Var noe eget med sesong 1 Endret 7. juli 2006 av Matias Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ahh, jeg så alle 13 igår - av Prison Break altså 5751565[/snapback] Alle hva? Prøv igjen For meg er det (og var for et par måneder siden) Lost Prison Break Nyere tid 24 Nå for tida Babylon 5 - fant ut at jeg ikke hadde de 10 siste episodene av siste sesong. - *argh* WWE Raw WWE Smackdown WWE ECW Lenke til kommentar
Freshlemon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Oz og scrubs, Prison Break er ingenting imot oz. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nå er det vel heller ikke meningen at Prison Break skal konkurrere med Oz heller. Oz handlet om livet i fengsel, Prison Break handler om hvordan man skal komme seg vekk fra fengsel. Ved å droppe de røffeste skildringene lager man et program med en bredere appell. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Smallville 24 lost csi joey Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) tror du fikk mange fiender i dag.. 6451617[/snapback] Hehehe, det kan hende. Jeg har som sagt bare sett den episoden, men jeg kan ikke si at jeg sitter igjen med et positivt førsteinntrykk egentlig. Får se om jeg ser noe mer. 6451864[/snapback] Jeg trodde også at scrubs var elendig. Så litt av en episode for 1 år siden eller noe. Men nå synes jeg serien er knall. Når man får sett alle episodene og man ser utviklingen av karakterene osv. blir det noe annet. Har alle 11 sesongene av frasier. De første 4 av sopranos, alt av family guy. Alle disse seriene er geniale imho Endret 8. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå