Gå til innhold

Hekta på tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er absolutt heeelt hekte på Malcolm In The Middle - har sesong 1-2-3-4

jeg ser på malcolm in the middle når jeg legger meg, og det er omtrent derfor jeg legger meg XD jeg gleder meg vær gang, men nå har jeg sett alle de episodene da, så jeg prøver og skaffe meg flere. Jeg har så utrolig lyst til og være brødrene til de guttene selv om familien er blakk og har problemer. jeg anbefaler alle og starte og se på malcolm in the middle/malcolm i midten

Lenke til kommentar
Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken?

Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. :)

5542841[/snapback]

Har vært veldig hekta på The OC jeg og, venter bare på nye episoder nå. Men det blir aldri så bra som første sesongen. :(

Lenke til kommentar
Akuurat nå er jeg hekta på Scrubs! Har sett 10 episoder i dag, heldigvis er de bare 20 min hver.

6447727[/snapback]

Så en episode Scrubs på TV6 i går, og det var noe av det teiteste jeg har sett faktisk. :dontgetit:

6451474[/snapback]

tror du fikk mange fiender i dag.. :no:

Lenke til kommentar
Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken?

Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. :)

5542841[/snapback]

Har vært veldig hekta på The OC jeg og, venter bare på nye episoder nå. Men det blir aldri så bra som første sesongen. :(

6450293[/snapback]

Kan ikke si meg mer enig. Var noe eget med sesong 1 ;)

Endret av Matias
Lenke til kommentar
Ahh, jeg så alle 13 igår - av Prison Break altså :cool:

5751565[/snapback]

Alle hva? Prøv igjen :)

For meg er det (og var for et par måneder siden)

Lost

Prison Break

Nyere tid

24

Nå for tida

Babylon 5 - fant ut at jeg ikke hadde de 10 siste episodene av siste sesong. - *argh*

WWE Raw

WWE Smackdown

WWE ECW

Lenke til kommentar

Nå er det vel heller ikke meningen at Prison Break skal konkurrere med Oz heller. Oz handlet om livet i fengsel, Prison Break handler om hvordan man skal komme seg vekk fra fengsel. Ved å droppe de røffeste skildringene lager man et program med en bredere appell.

Lenke til kommentar
tror du fikk mange fiender i dag.. :no:

6451617[/snapback]

Hehehe, det kan hende. Jeg har som sagt bare sett den episoden, men jeg kan ikke si at jeg sitter igjen med et positivt førsteinntrykk egentlig. Får se om jeg ser noe mer.

6451864[/snapback]

Jeg trodde også at scrubs var elendig. Så litt av en episode for 1 år siden eller noe. Men nå synes jeg serien er knall. Når man får sett alle episodene og man ser utviklingen av karakterene osv. blir det noe annet.

Har alle 11 sesongene av frasier. De første 4 av sopranos, alt av family guy. Alle disse seriene er geniale imho

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...